У формі "Зворотний зв'язок" внизу сторінки вкажіть термін, міста розміщення, комуникативні цілі кампанії і відправте Ваш запит. Від цього моменту й до завершення експонування є лише 4 кроки
КРОК 1
КРОК 2
КРОК 3
КРОК 4
Узгодження Адресної програми: адреси розміщення конструкцій, медійні показники площин і вартість оренди. Менеджер допоможе Вам з вибором, виходячи з комунікативних завдань кампанії.
Вибрані Вами площини переходять у резерв: у Вас є 1-3 дні для рішення щодо оренди. Після письмового підтвердження оренди рекламних поверхонь ми бронюємо їх для Вас.
Нам треба бачити Ваш сюжет (якщо його немає, наші дизайнери допоможуть в його створенні). Юристи перевірять сюжет на відповідність законам України. Договірний відділ підготує Договір з умовами нашого співробітництва. Виставляємо рахунок, передоплата обов'язковa. Ви можете замовити друк постерів через нас. У цьому разі забезпечимо логістику доставки тиражу з друкарні на сервіси операторів.
Від 3 до 5 днів потрібно сервісним бригадам, щоб розмістити кампанії наших клієнтів на рекламних конструкціях. Після чого в термін, зазначений в Договорі, ми надамо Вам фотозвіт. Протягом всього періоду експонування моніторингові служби «РТМ-Україна» здійснюють об'їзд рекламної мережі, з метою контролю якості розміщення кампаній. Можливі неполадки усуваються в терміни й на умовах, зазначених в Договорі.
По завершенні кампанії ми знімаємо Ваш сюжет з рекламних поверхонь, закриваємо всі документи. За результатами експонування може бути проведено оцінку ефективності та аналіз кампанії у порівнянні з Outdoor-рекламою конкурентів.
Технічні вимоги до рекламних макетів і виготовлення постерів
Тут зібрані питання про зовнішню рекламу, що їх нам ставлять найчастіше. Якщо не знайшли відповіді, напишіть Ваш запит у формі "Зворотній зв'язок".
Якими законодавчими актами регулюється зовнішня реклама України
Розміщення зовнішньої реклами в Україні регулюється Законом України «Про рекламу», «Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами» (Постанова Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003 р.), Правилами і порядками розміщення зовнішньої реклами в містах та деякими іншими нормативними актами.

Важлива тенденція останніх років — прийняття муніципалітетами Концепцій розміщення зовнішньої реклами, що регулюють форматні зони, типи носіїв, правила їх розміщення окремо в кожному місті, а також описують шляхи розвитку зовнішньої реклами як важливої частини міського середовища та міської економіки. Чинна Концепція розвитку зовнішньої реклами Києва за цим посиланням. Подібні документи в інших містах, будь ласка, шукайте на сайтах муніципалітетів кожного міста.
Як досліджується зовнішня реклама України
У 2011-му році Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР), куди входять провідні оператори і рекламні агентства, вперше провів відкритий тендер і вибрав єдиного дослідника Outdoor-реклами, якого рекомендував ринку. Ним стали компанії Doors Consulting і Комунікаційний Альянс, які виконують роботи з дослідження та моніторингу зовнішньої реклами.

Найважливішим для ринку кроком стало впорядкування Класифікатора у дослідженнях зовнішньої реклами, який приведений у відповідність з класифікаторами інших медіа, передусім ТБ. Це спростило роботу із зовнішньою рекламою великих системних клієнтів, які планують комплексні кампанії, що в них зовнішня реклама є частиною медіа-міксу.

ІКЗР продовжує роботу зі створення і впровадження єдиних стандартів для галузі зовнішньої реклами, необхідних, щоб українська індустрія розвивалася, ставала все більш прозорою і зрозумілою для рекламодавців будь-якого рівня: і для малого та середнього бізнес у, і для міжнародних корпорацій.

Створено й опубліковано Глосарій термінів зовнішньої реклами України, в якому зібрані ключові поняття ринку. Уніфікація робочого словника — важливий крок на шляху до формування загальноукраїнських стандартів ринку, він допоможе замовникам та виконавцям рекламних робіт взаємодіяти більш ефективно й оперативно.
"Щити в центрі", або Чому такий запит некоректний
"Цікавлять щити в центрі Києва (Одеси, Харкова, Дніпра, Львова,..), надішліть, будь ласка, сіточку", — такі запити рідко, але все ще надходять в нашу компанію. Зазвичай від нових Клієнтів, які не часто використовують зовнішню рекламу у просуванні своєї продукції. На жаль, їх запит не може бути задоволений.

Всі великі міста України, мільйонники, всі обласні центри і низка невеликих міст прийняли Концепції розміщення зовнішньої реклами, одним із головних принципів у яких є умовний поділ міста на форматні зони. "0" — історичний центр, вільний від реклами взагалі; "1" — центр міста з рекламою формату не більше 2,14 кв. м (площа сіті-лайта з рекламною поверхнею 1,8х1,2 м); "2" — зона малого і середнього формату з рекламою не більше 8 кв. м. Середній формат реклами зазвичай визначають по площі до 12 м. кв, а найпопулярніші в Україні рекламні носії — білборди 3х6 м — мають площу 18 кв. м і, як правило, встановлюються починаючи з 3-ї форматної зони.

Таким чином, рекламне охоплення в центрі міст, в тій їх частині, де дозволена реклама, можливе за рахунок окремо розташованих наземних конструкцій малого і середнього сіті-форматів (сіті-лайти та скроли). Безумовно, деталі зонування відрізняються в кожному місті, однак сьогодні необхідно розуміти: для побудови охоплення мешканців міста в його центрі не обійтися без сучасних багатопозиційних конструкцій, які пропонують Вам наші менеджери.
Чи ефективна Outdoor-реклама в сучасному світі
  1. Зовнішня реклама працює там, де люди проводять до 60 % активного часу, — поза домом. Незважаючи на зростання залученості у віртуальну реальність, люди не перестали і не перестануть жити в нецифровом природному світі, де їх увагу обов'язково приверне якісна Outdoor-кампанія.
  2. Контакт із зовнішньою рекламою неминучий і максимально ефективний в дорозі, — особливо в «тягучках» і «пробках». Аудиторія зовнішньої реклами мобільна, і ця мобільність тільки зростає — за рахунок збільшення кількості автомобілів, можливості побувати в різних частинах міста в один день, можливості за кілька годин перенестись в інше місто, країну, континент.
  3. Зовнішня реклама працює цілодобово — 24х7. Це єдине медіа, від якого у нас з вами немає пульта: його не можна перемкнути й вимкнути.
  4. Тільки зовнішня реклама охоплює «складну» цільову аудиторію (ЦА): ці люди не дивляться ТБ, вже не читають друковану пресу, а в Інтернеті довіряють тільки перевіреним ресурсам або перевіреним контактам в соціальних мережах. Але вони багато працюють, мають високий дохід і активно споживають товари та послуги.
  5. Зовнішня реклама здатна й на побудову великого охоплення аудиторії (Reach), й на її таргетування за географічними та демографічними ознаками в межах міста. За даними Індустріального комітету зовнішньої реклами України, СРТ (Cost per Thousand, вартість тисячі контактів) в українській зовнішньої реклами найдоступніша серед інших ЗМІ.
  6. Перевага ЗР ще й у тому, що вона працює як навігація, направляючи покупців в місця продажу товарів і послуг.
  7. Outdoor — це медіа для рекламодавців будь-якого розміру бізнесу — МСБ, великий бізнес і транснаціональні корпорації. Американські дослідники ринку порахували, що саме зовнішня реклама гарантує найбільший ROI серед всіх медіа. Початкові інвестиції у виробництво рекламних макетів і запуск кампанії порівняно невеликі, а в цифровому Outdoor ротація рекламних матеріалів здійснюється так само швидко, як в Інтернеті і ТБ.
  8. Blurred Lines — новітнє визначення, якісно характеризує сучасну зовнішню рекламу: означає, що в цьому медіа розмиті межі між нецифровим і віртуальним світами. Кампанії, в яких Outdoor-конструкція є «точкою входу» у цифрові світи, широко поширені. Технологічні рішення — NFC, RFID, Beacons тощо — дозволяють втілювати самі фантастичні ідеї на реальних локаціях міст.

Щоби Ваша рекламна кампанія досягла поставлених перед нею комунікаційних завдань, звертайтеся до професіоналів ринку, прислухайтеся до їхніх рекомендацій, звикайте мислити в медійних термінах, що описують кількість та якість контактів аудиторії з Вашим рекламним повідомленням, а не кількість куплених площин.

Звертайтеся в «РТМ-Україна»! Ми поруч з вами в кожному місті.
Які знижки я можу отримати в "РТМ-Україна"
У нашій компанії затверджено перелік типів знижок, які менеджер може надати Клієнту:

  1. Агентська знижка
  2. Знижка від обсягу на бюджет Клієнта / Адресну Програму
  3. Знижка за частку оператора в програмі Клієнта (конфігурація)
  4. Знижка за передоплату
  5. *Last Call. Знижка на покупку залишку інвентарю
  6. Знижка за раннє бронювання. Умовою є незворотний депозит в розмірі 10 % від узгодженої вартості
  7. Сезонний коефіцієнт (знижка)

*Last Call передбачає купівлю в останні дні місяця (ризик — брак інвентарю), тільки статусний (технічний) фотозвіт, відсутність нічного фотозвіту, відсутність штрафів (відповідальності) підрядника за несвоєчасну поклейку.

Будь ласка, уточнюйте можливість надання знижки, її специфіку та розмір у менеджерів Комерційного департаменту "РТМ-Україна".
Зворотний зв'язок