Digital Out-of-home медіа України

Розвиток цифрової зовнішньої реклами розпочато компанією «РТМ Діджитал» встановленням перших у країні рекламних цифрових мереж. Ваш контент — в один клік на вулицях українських міст і на об'єктах транспорту.

Digital OoH — ефективні комунікації сучасного світу!
Цифрова мережева рекламна площина
"РТМ Діджитал" запровадила новий продукт — DIGITAL NETWORK PANEL.
Це спосіб трансляції контенту. Простий. Логічний. Ефективний

DNP — місце в рекламному блоці з адаптивним плей-листом для подання Вашого повідомлення синхронно і в реальному часі на всіх діджитал-панелях обраної мережі
Рекламна цифрова мережа DNP Airport
Трансляція контенту у 3 терміналах Аеропорту "КИЇВ"
3 відеостіни 110" (2,5х1,4 м) у залах очікування терміналів «А» і «В»

Комплекс із 38 цифрових панелей 40", 47" та 55" у ключових зонах терміналів «А», «B», «D»
Зона реєстрації «А» — 8
Перевірка авіабезпеки «А» — 7
Паспортний контроль «А» — 3
Бізнес-лаунж «А» — 1
Зала очікування вильотів «А» — 8
Паспортний контроль у зоні прильоту «А» — 4
Отримання багажу «А» — 5
Зона вильоту «D» — 2

Надвисока якість (3000 ніт); високий коефіцієнт контрастності (5000:1), FULL HD
1 DNP — 15 секунд. Рекламний блок — 5 хвилин (15 DNP)
Цифрова медіагалерея довжиною 3.8 км
32 панелі 75" по обидва боки бульварної частини б. Т. Шевченка
Трансляція у якості FULL HD одночасно на 32 панелях
Повне охоплення ЦА на одній з ключових магістралей столиці із високою частотою

1 DNP - 10 секунд
Рекламний блок - 3 хвилини
20 DNP - 1 годину / 480 DNP - 1 добу / 14 400 DNP - 1 міс.
СІТІБОРД — цифрова панель 154"
3,2х2,24 м
6 районів Києва: Дарницький, Голосіївський, Подольський,
Солом'янський, Печерський, Шевченковській
Усього цифрових панелей — 35
Можлива синхронизація контенту з Boulevard Shevchenka

Мінімальний шаг пікселю — 6 мм
Висока роздільна здатність і контрастність, відображення контенту всіх
форматів
Висока якість дисплею для повної кольоропередачі й контрастності на
гранично малих яскравостях
DNP БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА
Цифрова рекламна галерея протяжністю 3.8 км.
32 смарт-дисплеї UHD 75" (1х1,7 м) з обох боків бульвару Шевченка від Площі Перемоги до Бессарабської площі.
Трансляція у якості ULTRA HD

1 DNP — 10 с | Рекламний блок — 3 хв | 20 DNP за годину / 480 DNP за добу / 14 400 DNP на місяць

Розмір у пікселях для підготовки контенту — 1080х1920 pxl
Рекламне охоплення аудиторії на бульварі Шевченка — в один клік!
DNP СІТІБОРД КИЇВ
Нове слово у зовнішній рекламі України — сітіборд: цифрова рекламна панель середнього міського формату з площею рекламної поверхні до 7 кв. м (формат скролів 2,32х3,14 м).

37 цифрових панелей у 2-й і 3-й форматних зонах Києва формату 2.32x3.14 м. Кращі вулиці й перехрестя. Реклама на сітібордах працює на пішохідний і автомобільній трафік одночасно.

Трансляція у якості ULTRA HD. Запитуйте актуальну сітку DNP Cityboards у менеджерів Департаменту продажів «РТМ-Україна».

1 DNP — 10 с | Рекламний блок — 3 хв | 20 DNP за годину / 480 DNP за добу / 14 400 DNP на місяць

Розмір у пікселях для підготовки контенту — 480х336 pxl
Дивитись мапу розташування цифрових панелей
КИЇВ СІТІ ЦЕНТР
Об'єднана мережа з 25 цифрових панелей малих форматів UHD 75" (1,7х1,0 м) на центральних вулицях столиці.

Ефективне охоплення і якісний контакт з аудиторією. Трансляція у якості ULTRA HD, висока контрастність, прекрасна видимість реклами за будь-яких погодних умов. Адаптивний плей-лист.

1 DNP — 10 с | Рекламний блок — 3 хв | 20 DNP за годину / 480 DNP за добу / 14 400 DNP на місяць

Розмір у пікселях для підготовки контенту — 1080х1920 pxl
АЕРОПОРТ "КИЇВ"
Об'єднана мережа з 39 цифрових панелей у 3 терміналах Аеропорту
Трансляція у якості Ultra HD на 4 відеостінах від 110" (2,5х1,4 м): 3 у терміналі «А» і 1 у терміналі «В»
Комплекс з 35 цифрових панелей OHD 40", 47" та 55" на ключових локаціях Терміналу «А» і «D».

Зона реєстрації А» | Зона перевірки авіабезпеки «А» Паспортний контроль «А» | Бізнес-лаунж «А» |
Зали очікування вильоту «А» | Зона прильоту, паспортний контроль «А» | Зала отримування багажа «А»
| Зали очікування вильоту «D»

1 DNP — 10 с | Рекламний блок — 3 хв | 20 DNP за годину / 480 DNP за добу / 14 400 DNP на місяць
Ваша реклама у 3 терміналах Аеропорта «КИЇВ» — в один клік!
DNP ВОКЗАЛ "КИЇВ Пас."
Перша мережа цифрової реклами на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський» складається з 5 смарт-панелей формату 75" у центральному холі Південного та Північного вокзалів.
Трансляція у якості ULTRA HD.

1 DNP — 10 с | Рекламний блок — 3 хв | 20 DNP за годину / 480 DNP за добу / 14 400 DNP на місяць
Digital Network Panel
ВОКЗАЛ КИЇВ ПАСАЖИРСЬКИЙ
Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Одеса, Суми, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці… Перелік міст буде поповнюватися. Будуємо всеукраїнську мережу цифрових рекламних носіїв.

Головний формат — сітіборди (близький до формату скрола 2,32х3,14 м)
У І.-Франківську змонтовані цифрові екрани на фасадах будівель. Формат — 6×3.5 м. Крок пікселю — 10.

Запитуйте актуальні дані мережі DNP Regional у Департаменті продажів «РТМ-Україна».
Хрещатик, 7/11: 80 кв. м (10,3х7,7 м) високоякісної цифрової реклами, що працює для аудиторії Європейської площі: потоки з вул. Грушевського (Липки, урядовий квартал) і Подолу у серце Києва — Майдан Незалежності.

Бульвар Тараса Шевченка, 60: 100 кв. м (11,6х8,7 м) DOOH-реклами, яка працює для аудиторії, що рухається в обидва боки бульваром Тараса Шевченка на перетині з Площею Перемоги.

Час роботи екранів: 07.00-22.00
1 DNP — 10 с
Рекламний блок — 1,5 хв.; 600 показів на день; 18 000 показів на місяць
Digital — найбільш динамічне медіа
в родині Out-of-Home
За прогнозами, найближчим часом DOOH отримає понад 50 % рекламних бюджетів Out-of-Home медіа. Чим Digital так приваблює клієнтів?
Аудиторія
У споживачів високі очікування від
цифрової зовнішньої реклами
Увага
Анімовані постери і відео привертають удвічі більше уваги, ніж статичні сюжети
Гнучкість
Оперативна й безоплатна зміна сюжетів, більше гнучкості і контролю за перебігом кампанії
Адаптація
Цифровий контент швидко адаптувати під
будь-які фактори навколишнього середовища
Залучення
Завдяки технологіям, DOOH залучає
споживачів у взаємодію з брендами
Інтеграція
Поєднання з іншими цифровими медіа та соціальними мережами
FAQ: питання й відповіді
Більше про DNP
Digital Network Panel — це проміжок часу у рекламному блоці, який відведено для розміщення Вашого рекламного контенту. Для наших DNP встановлено тривалість 10 секунд (для Outdoor-мереж). За умови тривання рекламного блоку протягом 1,5 і 3 хвилин у ньому може бути розміщено до від 7 до 18 DNP. Але ми розміщуємо не більше 12, а решту віддаємо для соціально значущих повідомлень.

Рекламний блок з Вашим сюжетом повторюється протягом доби / тижня / місяця non-stop одночасно та синхронно на всіх цифрових відеопанелях, які входять до складу тієї чи іншої мережі. Тому варто розуміти, що DNP — це не окремо взята панель чи відеоносій, встановлений на певному місці, і навіть не мережа таких носіїв, хоча у назві кожній мережі міститься ця абревіатура. DNP – це умовна площина, власне 10 секунд у 1,5- і 3-хвилинних рекламних блоках із Вашим сюжетом, який транслюється одночасно на всіх цифрових носіях мережі.

Вартість DNP визначається кількістю, розмірами цифрових відеоносіїв, які об'єднані у мережу, та медіаметричними показниками, які дає розміщення реклами на цифровій мережі.
Що таке адаптивний («розумний») профіль
Адаптивний — такий, що пристосовується до певних обставин, самостійно програмно-апаратним шляхом налаштовується на них. Наприклад, протягом дня у аеропорті кількість пасажирів весь час змінюється, тож система керування трансляцією налаштовується так, щоби Ваш сюжет забезпечив максимальну кількість контактів.

Показувати один сюжет вранці, інший під вечір, робити різні товарні пропозиції за різних погодних умов, вітати зі святом саме у день свята — це та багато іншого дозволяє адаптивний плей-лист без витрат на друк постерів та їх розміщення і демонтаж.
Як купити DNP
Запитуйте вартість однієї DNP на кожній із цифрових мереж «РТМ Діджитал» у наших менеджерів. Обирайте кількість DNP в рекламному блоці, погоджуйте медіаплан залежно від Ваших маркетингових завдань.

Ви можете купити одну DNP або більше у рекламному блоці. Всі умови кампанії та зобов'язання сторін описані у Типовому договорі, який розміщений на сторінці кожної мережі.
З чого фактично складаються наші цифрові мережі
Наші носії — найсучасніші професійні відеопанелі Samsung. В Аеропорті «КИЇВ» (Жуляни) встановлені панелі 40", 47" та 55", 4 відеостіни понад 110". Цифрові Outdoor-мережі складається з носіїв, наближених до традиційних форматів зовнішньої реклами: сіті-лайти 1,0х1,70 і сітіборди 3,14х2,32 м і великі формати, понад 32 кв. м, наближені до класичних білбордів.

Усі носії характеризує надвисока яскравість понад 2000 кандел/кв. м., високий коефіцієнт контрастності (5000:1) та глибина зображення.

Правильно виготовлений яскравий контент, динаміка зображення — гарантія того, що Ваша реклама неодмінно приверне до себе увагу аудиторії.
Який контент допустимий до розміщення Digital Network Panel (DNP)
Ми пропонуємо Вам 3 варіанти контенту.
  1. Електронний постер. Такий самий, як і для нецифрової зовнішньої реклами.
  2. Анімований постер (png-sequence): в сюжеті наче оживлюємо важливі елементи, це може бути лого, номери телефонів, ключові іміджи тощо.
  3. Звичайний відеоролик тривалістю 10 с. В Аеропорті "КИЇВ" — 15 с. Звук на наших мережах не транслюється, тому це потрібно ураховувати при виготовленні ролика.
Які вимоги до контенту
Для контенту кожної з наших цифрових мереж є вимоги до контенту.
DNP Бульвар Шевченка, Сіті Центр, Аеропорт "КИЇВ" і Залізничний вокзал — 1920 x 1080 pxl
DNP Сітіборди — 480 x 336 pxl
DNP MAXI & Premium — 960 x 480, 640 x 480, 720 x 360, 1080 x 810 i 960 x 720 pxl

Зважайте також на орієнтацію контенту — Портрет чи Пейзаж, — вони можуть відрізнятися у кожній мережі.

Ми пропонуємо 3 види контенту: статичний, png-sequence та відео.

Для статичного контенту: формат файлу: JPG, PNG; орієнтація — альбомна.
Для частково анімованого контенту: Формат файла: PNG; альбомна орієнтація, частота — 12 кадрів / сек.
Для відео: формат файлу: MP4, AVI. Кодування: H264. Альбомна орієнтація. Частота кадрів 25 / сек. Швидкість потоку: 2,5 мбіт/сек. Sound: Off. Тривалість відео — 10 сек.
Чи є моніторинг або фотозвіти про розміщення контенту на цифрових зовнішніх носіях? Як перевірити наявність трансляції, наприклад, у «чистих» зонах Аеропорту?
Відповідно до Договору, по завершені періоду трансляції Вам надається Ефірна довідка — медіаплан фактичної трансляції контенту, який є свідченням виконання наших обов'язків перед Вами за укладеним Договором.

Фотозвіти та відеозвіти не передбачені. Переконатися, що Ваша реклама транслюється можна запросивши копію відео з WEB-камер спостереження на будь-який час та день кампанії. Для мережі DNP Бульвар Шевченко вже діє трансляція з веб-камер у реальному часі за цим посиланням. Згодом ви зможете самостійно здійснювати моніторинг через WEB-камери, що стежать за всіма нашими носіями.
Які DNP будує «РТМ-Україна»
2018 рік став визначальним для розвитку DООН-медіа України. Після проекту В Аеропорті "КИЇВ" (Жуляни) навесні була створена перша цифрова медіагалерея у центрі столиці. Далі — розшерене покриття digital-носіями Києва: ще 2 outdoor-мережі на 37 сітібордів і 25 цифрових сітілайтів. Розвиваємо велиі, понад 20 кв. м, формати цифрової зовнішньої реклами у мережі DNP MAXI і фасадні екрани у мережі DNP Premium.
Вже реалізовані проекти в Одесі, Харкові, Чернігові, Черкасах, Дніпрі, Луцьку, Запоріжжі, Вінниці, Чернівцях, Сумах тощо. Цифрові мережі поза Києвом об'єднані в єдину загальноукраїнську мережу DNP Regional.

«РТМ Діджитал» — перша системна агенція цифрової зовнішньої реклами України — пропонує Вам кращі рішення в надсучасному медіа.
Які переваги у цифрових носіїв перед нецифровими. Чим DООН приваблює рекламодавців
Цифрові зовнішні носії привертають більше уваги аудиторії, оскільки не є такими розповсюдженими, як традиційні.

За результатами опитування, у глядачів високі очікування від цифрової ООН-реклами, щодо якої вважається, що вона має бути веселішою і цікавішою за сюжет на паперовому постері. Не в останню чергу завдяки можливості анімації, яка привертає вдвічі більше уваги до контенту, ніж статика.

Гнучкість у керуванні контентом, легкість розміщення й адаптації під контекст в реальному житті (In-Real-Life, IRL), швидка й безоплатна заміна сюжету — ось що високо цінують клієнти цифрової зовнішньої реклами.
Які перспективи у Digital Out-of-Home у світі та в Україні
Digital Out-of-Home Media є таким, що найбільш динамічно зростає з-поміж усіх сегментів зовнішньої реклами у світі. Провідні ринки DOOH: Північна Америка (США, Канада) та Латинська Америка (Мексика, Бразилія); Західна Європа (Німеччина, Італія, Франція, Великобританія, Іспанія, Скандинавські країни, Бельгія, Нідерланди, Люксембург); Східна Європа (Польща, Росія); Азія (Китай, Індія) і Південно-Східна Азія; Австралія та Нова Зеландія, Японія, деякі країни Ближнього Сходу та Африки.

Попри те, що цифровий рекламний інвентар становить лише 5 % від носіїв глобальної зовнішньої реклами, DООН уже генерує 14 % рекламних доходів світового ринку Out-of-Home, а на таких високо розвинутих ринках, як Британія та Австралія, близько 30 % ООН-бюджетів.

Найбільш популярними є локації та формати: цифрові білборди, сіті-лайти на зупинках громадського транспорту, реклама в міжнародних аеропортах, цифрова транзитна реклама.

ТОП-клієнтами глобального DООН є наступні категорії рекламодавців: Торгівля, Автомобільний транспорт, Фінанси, Розваги та Індустрія краси. Серед головних переваг цифрової зовнішньої реклами вони відзначають легкість й оперативність у розміщення контенту, точність медіапланування, гнучкість у керуванні контентом, великий творчий потенціал й висока технологічність цього медіа, яка дозволяє брендам ближче й ефективніше взаємодіяти зі споживачами.
Презентація компанії "РТМ Діджитал" та її DNP
Зворотний зв'язок