Digital Out-of-home медіа України

Розвиток цифрової зовнішньої реклами розпочато компанією «РТМ Діджитал» встановленням перших у країні рекламних цифрових мереж. Ваш контент — в один клік в Аеропорті "КИЇВ" і на вулицях столиці.
Digital — ефективні комунікації сучасного світу!
Digital Network Panel
Цифрова мережева рекламна площина
"РТМ Діджитал" запровадила новий продукт — DIGITAL NETWORK PANEL
Це спосіб трансляції контенту. Простий. Логічний. Ефективний

DNP — це місце в рекламному блоці з адаптивним плей-листом для подання Вашого повідомлення синхронно і в реальному часі на всіх діджитал-панелях наших мереж
Рекламна цифрова мережа DNP Airport
Трансляція контенту у 3 терміналах Аеропорту "КИЇВ"
2 відеостіни 110" (2,5х1,4 м) у залах очікування терміналів «А» і «В»

Комплекс із 27 цифрових панелей 40", 47" та 55" у ключових зонах терміналів «А», «B», «D»
Зона реєстрації «А» — 4
Перевірка авіабезпеки «А» — 4
Паспортний контроль «А» — 3
Бізнес-лаунж «А» — 1
Зала очікування вильотів «А» — 1
Паспортний контроль у зоні прильоту «А» — 4
Отримання багажу «А» — 6
Зона вильоту «D» — 2

Надвисока якість (3000 ніт); високий коефіцієнт контрастності (5000:1), FULL HD
1 DNP — 15 секунд. Рекламний блок — 5 хвилин (15 DNP)
Цифрова медіагалерея довжиною 3.8 км
32 панелі 75" по обидва боки бульварної частини б. Т. Шевченка
Трансляція у якості FULL HD одночасно на 32 панелях
Повне охоплення ЦА на одній з ключових магістралей столиці із високою частотою

1 DNP - 10 секунд
Рекламний блок - 3 хвилини
20 DNP - 1 годину / 480 DNP - 1 добу / 14 400 DNP - 1 міс.
СІТІБОРД — цифрова панель 154"
3,2х2,24 м
6 районів Києва: Дарницький, Голосіївський, Подольський,
Солом'янський, Печерський, Шевченковській
Усього цифрових панелей — 36
Можлива синхронизація контенту з Boulevard Shevchenka

Мінімальний шаг пікселю — 6 мм
Висока роздільна здатність і контрастність, відображення контенту всіх
форматів
Висока якість дисплею для повної кольоропередачі й контрастності на
гранично малих яскравостях
Ваша реклама у всьому Аеропорті «КИЇВ» — в один клік!
Час інвестувати у Digital Out-of-Home!
Рекламне охоплення аудиторії на бульварі Шевченка — в один клік!
Digital — найбільш динамічне медіа
в родині Out-of-Home
За прогнозами, у 2018 р. Digital OOH отримає до 50 % усіх бюджетів світового Out-of-Home. Чим Digital так приваблює клієнтів?
Аудиторія
У споживачів високі очікування від
цифрової зовнішньої реклами
Увага
Анімовані постери і відео привертають удвічі більше уваги, ніж статичні сюжети
Гнучкість
Оперативна й безоплатна зміна сюжетів, більше гнучкості і контролю за перебігом кампанії
Адаптація
Цифровий контент швидко адаптувати під
будь-які фактори навколишнього середовища
Залучення
Завдяки технологіям, DOOH залучає
споживачів у взаємодію з брендами
Інтеграція
Поєднання з іншими цифровими медіа та соціальними мережами
FAQ: питання й відповіді
Більше про DNP
Digital Network Panel — це проміжок часу у рекламному блоці, який відведено для розміщення Вашого рекламного контенту. Для наших DNP встановлено тривалість 10 секунд. За умови тривання рекламного блоку протягом 3 хвилин (180 секунд) у ньому може бути розміщено до 18 DNP. На практиці ми будемо розміщувати не більше 12.

Рекламний блок з Вашим сюжетом повторюється протягом доби / місяця non-stop одночасно та синхронно на всіх цифрових відеопанелях, які входять до складу тієї чи іншої мережі. Тому варто розуміти, що DNP це не окремо взятий відеоносій, який встановлено на якомусь місці, чи мережа таких носіїв, DNP – це умовна площина, це саме 10 секунд у 3-хвилинному рекламному блоці з Вашим сюжетом, який транслюється одночасно на всіх цифрових носіях мережі, чи в аеропорті, чи у місті.

Вартість DNP визначається кількістю, розмірами цифрових відео носіїв, які об'єднані у мережу, та медіаметричними показниками, які дає ця мережа.
Що таке адаптивний («розумний») профіль
Адаптивний — такий, що пристосовується до певних обставин, самостійно програмно-апаратним шляхом налаштовується на них. Наприклад, протягом дня у аеропорті кількість пасажирів весь час змінюється, тож система керування трансляцією налаштовується так, щоби Ваш сюжет забезпечив максимальну кількість контактів.
Як купити DNP
Запитуйте вартість однієї DNP на кожній із цифрових мереж «РТМ Діджитал» у наших менеджерів. Обирайте кількість DNP в рекламному блоці, погоджуйте медіаплан залежно Від ваших маркетингових завдань.

Ви можете купити одну DNP або більше у рекламному блоці. Всі умови кампанії та зобов'язання сторін описані у Типовому договорі, який розміщений на цій сторінці.
З чого фактично складаються наші цифрові мережі
Наші носії — найсучасніші професійні відеопанелі Samsung. В Аеропорті «КИЇВ» (Жуляни) встановлені панелі 40", 47" та 55", відеостіни 110" та 165". Ці носії характеризує надвисока яскравість понад 2000 кандел/кв. м., високий коефіцієнт контрастності (5000:1) та глибина зображення.

Правильно виготовлений яскравий контент, динаміка зображення — гарантія того, що Ваша реклама неодмінно приверне до себе увагу аудиторії.
Який контент допустимий до розміщення Digital Network Panel (DNP)
Ми пропонуємо Вам 3 варіанти контенту.
  1. Електронний постер. Такий самий, як і для нецифрової зовнішньої реклами.
  2. Анімований постер (png-sequence): в сюжеті наче оживлюємо важливі елементи, це може бути лого, номери телефонів, ключові іміджи тощо.
  3. Звичайний відеоролик тривалістю 10 сек. Звук на наших мережах не транслюється, тому це потрібно ураховувати при виготовленні ролика.
Які вимоги до контенту
Для статичного контенту: формат файлу: JPG, PNG; орієнтація — альбомна; розмір: 1920 х 1080 pxl.
Для частково анімованого контенту: Формат файла: PNG; альбомна орієнтація, розмір 1920 х 1080 і частота — 12 кадрів / сек.
Для відео: формат файлу: MP4, AVI. Кодування: H264. Альбомна орієнтація, розмір 1920 х 1080. Частота кадрів 25 / сек. Швидкість потоку: 2,5 мбіт/сек. Sound: Off. Тривалість відео — 10 сек.
Завантажуйте вимоги до контенту під описом кожної з цифрових мереж.
Чи є моніторинг або фотозвіти про розміщення контенту на цифрових зовнішніх носіях? Як перевірити наявність трансляції, наприклад, у «чистих» зонах Аеропорту?
Відповідно до Договору, по завершені періоду трансляції Вам надається Ефірна довідка — медіаплан фактичної трансляції контенту, який є свідченням виконання наших обов'язків перед Вами за укладеним Договором.

Фотозвіти не передбачені. Переконатися, що Ваша реклама транслюється можна запросивши копію відео з WEB-камер спостереження на будь-який час та день кампанії. В подальшому Ви зможете самостійно здійснювати моніторинг через WEB-камери, що стежать за носіями, в реальному часі.
Крім DNP Airport, які ще мережі DNP будує «РТМ-Україна»
2018 рік стане визначальним для розвитку DООН-медіа України. Після проекту В Аеропорті "КИЇВ" (Жуляни) уже навесні року чекайте на першу цифрову медіагалерею у центрі столиці. Далі розширимо покриття digital-носіями Києва і розпочнемо проекти в Одесі, Харкові та Львові.

«РТМ Діджитал» — перша системна агенція цифрової зовнішньої реклами України — пропонує Вам кращі рішення в надсучасному медіа.
Які переваги у цифрових носіїв перед нецифровими. Чим DООН приваблює рекламодавців
Цифрові зовнішні носії привертають більше уваги аудиторії, оскільки не є такими розповсюдженими, як традиційні.

За результатами опитування, у глядачів високі очікування від цифрової ООН-реклами, щодо якої вважається, що вона має бути веселішою і цікавішою за сюжет на паперовому постері. Не в останню чергу завдяки можливості анімації, яка привертає вдвічі більше уваги до контенту, ніж статика.

Гнучкість у керуванні контентом, легкість розміщення й адаптації під контекст в реальному житті (In-Real-Life, IRL), швидка й безоплатна заміна сюжету — ось що високо цінують клієнти цифрової зовнішньої реклами.
Які перспективи у Digital Out-of-Home у світі та в Україні
Digital Out-of-Home Media є таким, що найбільш динамічно зростає з-поміж усіх сегментів зовнішньої реклами у світі. Провідні ринки DOOH: Північна Америка (США, Канада) та Латинська Америка (Мексика, Бразилія); Західна Європа (Німеччина, Італія, Франція, Великобританія, Іспанія, Скандинавські країни, Бельгія, Нідерланди, Люксембург); Східна Європа (Польща, Росія); Азія (Китай, Індія) і Південно-Східна Азія; Австралія та Нова Зеландія, Японія, деякі країни Ближнього Сходу та Африки.

Попри те, що цифровий рекламний інвентар становить лише 5 % від носіїв глобальної зовнішньої реклами, DООН уже генерує 14 % рекламних доходів світового ринку Out-of-Home, а на таких високо розвинутих ринках, як Британія та Австралія, близько 30 % ООН-бюджетів.

Найбільш популярними є локації та формати: цифрові білборди, сіті-лайти на зупинках громадського транспорту, реклама в міжнародних аеропортах, цифрова транзитна реклама.

ТОП-клієнтами глобального DООН є наступні категорії рекламодавців: Торгівля, Автомобільний транспорт, Фінанси, Розваги та Індустрія краси. Серед головних переваг цифрової зовнішньої реклами вони відзначають легкість й оперативність у розміщення контенту, точність медіапланування, гнучкість у керуванні контентом, великий творчий потенціал й висока технологічність цього медіа, яка дозволяє брендам ближче й ефективніше взаємодіяти зі споживачами.
Презентація компанії "РТМ Діджитал" та її DNP
Зворотний зв'язок