Залізничний транспорт України — найпопулярніший та найдешевший
Актуальні дані щодо пасажиропотоків по всіх залізницях і вокзалах України, отримані за допомогою Big Data, дивіться тут.
Переваги залізниці
Рекламні носії
Реклама на рухомому складі
СІТІ-ЛАЙТ
Найбільш розповсюджений та популярний формат реклами на залізничних вокзалах

Статичні й динамічні рекламні конструкції, встановлені на шляху проходження пасажирів вокзалалами Києва, Дніпра, Запоріжжя, Львова, Одеси та Харкова

Відповідно до договорів між "РТМ-Україна" та ПАТ "Укрзалізниця", компанія встановила 60 площин формату 1,8х1,2 м

Поліграфія — папір BackLit, 150 г / м² (для статичних носіїв) та Polypropelene\Polyman (для динамічних конструкцій)
ЕЛІТ-ПАНО
60 площин невеличкого формату 1х0,7 м встановлены на вокзалах 6 міст України

Вони користуються попитом серед рекламодавців завдяки можливості розміщувати лінійне рекламне повідомлення (т. зв. Story-board) та завдяки привабливої вартості друку рекламних постерів

Поліграфія для еліт-пано — City-папір, 150 г / м2
ПРИЗМА
На шляху пасажирів з виходу з Конкорсу (коридор між Центральним та Південним терміналами залізничного вокзалу КИЇВ Пассажирський) до ескалатору, що веде у хол Центрального терміналу, розміщено призматрон "РТМ-Україна

Один із найбільш запитуваних носіїв. Формат - 1,5х4,5 м

Поліграфія — Blue-back, 150 г / м2
БРЕНДМАУЕР
Рекламний носій формату 5х10 м розміщується у Центральному холі залізничного вокзалу КИЇВ Пасажирський — одразу над вхідною групою. Чудово проглядається з ескалатора, як і з будь-якої точки холу

"РТМ-Україна" може встановлювати брендмауери за запитом клієнтів на локаціях, погоджених із вокзалами

Поліграфія — банер BlokOut 380 г / м2
ЕФЕКТИВНЕ РОЗМІЩЕННЯ
  • Широке охоплення Цільової Аудиторії (ЦА), сегментування її за соціальними та географічними ознаками
  • 70 % ЦА реклами на залізничному транспорті — споживачі товарів та послуг невисокого й середнього цінових сегментів
  • 30 % — аудиторія із доходами середній та вище
  • Для великої кількості товарних груп реклама на залізничному транспорті дорівнює рекламі в точках продожу (POS) як стимул для спонтанної купівлі
  • Висока тривалість контакту — не менше 15 секунд
  • Висока частота контактів й один з найнижчих СРТ у зовнішній рекламі
    ПОДОРОЖУЄ РАЗОМ З АУДИТОРІЄЮ
    • Розміщення плакатів А2, А3, А4 у СВ-, купейних та плацкартних вагонах; інформаційні матеріали в пасажирських та приміських потягах
    • Трансляція відео на екранах фірмових поїздів
    • Брендування підголовників крісел швидкісних поїздів

    Переваги:
    • 100 % гарантований рекламний контакт
    • Відсутність "рекламного гамору" у вагонах сприяє високому запам'ятовуванню інформації
    • Таргетування ЦА за географічними й соціальними ознаками
    НЕСТАНДАРТНА РЕКЛАМА
    "РТМ-Україна" має величезний досвід проведення нестандартних рекламних кампаній і брендінгу будь-яких поверхонь на вокзальних комплексах: підлога, стіни, вікна, колони та інші елементи, що їх адміністрація вокзалу надає для брендування

    За замовлення клієнта, виготовляємо й розміщуємо нестандартні конструкції
    КРЕАТИВНИЙ ПРОСТІР
    Як і в усьому світі, на вокзалах України ви можете:
    • Використовувати стандартні конструкції для створення story-board — послідовності рекламних повідомлень
    • Брендувати вокзали та елементи в них
    • Брендувати фасад, стелю, стіни, колони, розміщувати рекламу на підлозі
    • Брендувати потяги ззовні та зсередини; розміщувати рекламу на рухомому складі
    • Робити інсталяції, проводити промо- і BTL-акції
    Мобільність громадян та відносна дешевизна залізничного транспорту роблять рекламу на ньому однією за найбільш перспективних з погляду вартості рекламного контакту та охоплення аудиторії
    Технічні вимоги до рекламних макетів і виготовлення постерів
    Зворотний зв'язок