11.09.2018
Нестандартна зовнішня реклама літа 2018

Кейси взято з відкритих джерел. Вони використовуються виключно у некомерційних ознайомчих і освітніх цілях із зазначенням авторів кампаній.
Сезон морозива у США його провідний солодко-фруктовий бренд Popsicle відзначив такою кампанією від агенції Trozzolo.
экстендер на биллборде
Реклама фінансової допомги матерям у США цього літа. Агенція Copacino+Fujikado.
нестандартная наружная реклама
Агенція зовнішньої реклами Outfront Studios пропонує своїм клієнтам робити екстендерні сторі-борди. Так кампанія 100 % більш помітна!
Соціальна Outdoor-кампанія за безпеку дорожнього руху у Бразилії від агенції Executiva Propaganda ставила питання: «Хто Ви — правопорушник чи жертва — якщо сіли п'яним за кермо?». На деяких постерах справді були зміксовані людські обличчя.
Краків не один рік потерпає від смогу. Бувають дні, коли добре не видно туристичних пам'яток і людям важко дихати. Місцеві активісти вирішили привернути увагу до проблеми кампанією, яку підготували в агенції Dziadek Do Orzechow.
Продовжимо тему соціальних кампаній прикладами постера на захист слонів від британської агенції WCRS: активісти підрахували, що від рук браконьєрів щодня гинуть 55 тварин.
Шведські захисники тварин замовили агенції Stendahls сюжети на зразок постерів про різні види мешканців водойм, такі постери зазвичай розміщені біля пляжних місць на озерах, річках і біля моря. Тільки замість видів риби у цьому переліку фігурують рештки з пластику. Скоро їх стане у водоймах більше, ніж ендемічних видів тварин, попереджають активісти.
Рекламна кампанія агенції DDB Colombia для дитячого набору Play-Doh закликає не обмежувати своєї фантазії. Саме тому постер транспарентний, а в центрі — конструктор Play-Doh.
Свою давню історію тенісний турнір Вімблдон-2018 підкреслює серією історичних постерів, у які вписані обличчя справжніх сучасних тенісистів: Серени Вільямс, Роджера Федерера, Гарбиньє Мугуруси.
Ще приклад чудової стилізації, яка підкреслює цінності бренду — бразильського м'ясного ресторану Pobre Juan. Сюжети на сіті-лайтах, встановлених на міських вуличних меблях, справді виготовлені за вітражними технологіями і вручну. Вигадали у бразильському Dentsu.
Завершимо огляд літніх кампаній Digital-проектом на австралийскому залізничному вокзалі Мельбурна Південний Хрест. Несподіваний, але контрольований напад акули вдалося влаштувати саме завдяки цифровим носіям і технологіям TouchScreen.
Дякуємо за увагу! Сподіваємось, ці кампанії надихнуть Вас на власні творчі проекти!