14.01.2020
Ще один успішний рік

Досягнення «РТМ-Україна» у році, що минув, запорука успіху у 2020
Протягом 2019 р. головним напрямком діяльності Групи Компаній «РТМ-Україна» був розвиток цифрових рекламних мереж. За цей рік ми здійснили прорив, установивши, крім мережі сіті-лайтів на Бульварі Шевченка та у центральних районах столиці, понад 40 рекламних носіїв середнього формату (2,32х3,14 м) на вулицях Києва, що належать до другої форматної зони. До цієї мережі також увійшли перші носії великого міського формату понад 18 кв. м.
Мережу Digital Indoor доповнили сіті-лайти на залізничному вокзалі «КИЇВ Пасажирський». Збільшується й оновлюється мережа DNP Airport у міжнародному Аеропорті «КИЇВ» ім. І. Сікорського (Жуляни). За цей рік її доповнили 2 великі відеостіни, також зросла кількість цифрових панелей малого формату: конструкції встановлені у відкритому у 2019 р. новому крилі Термінала «А».
Цифрові мережі зробили крок у регіони. Перші сітіборди встановлені у Вінниці, Одесі, Черкасах, Чернігові і Харкові. У 2020 р. ми збільшимо наші регіональні мережі, об'єднавши їх у загальнонаціональну цифрову Outdoor-мережу DNP Ukraine.
У 2019 р. генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна» Олег Невельчук очолював Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР). Завданням Комітету було створення робочої моделі дослідження й моніторингу цифрових рекламних панелей, із чим ІКЗР впорався: у 2020 р. запроваджена ІКРЗ та дослідником модель стане індустріальним стандартом.
Новий напрямок роботи — RTM Digital Events, започаткований восени 2019: оренда цифрових екранів. До кінця року компанія здійснила візуальну підтримку таких масштабних заходів, як Київський міжнародний економічний форум, Національна премія для вчителів Global Teachers Prize Ukraine, головний поп-концерт року «М1 Music Awars» тощо. На рік 2020 вже заплановані нові круті проекти й події.
Ми сподіваємось і докладемо власних зусиль, щоби рік, який настав, був ще більш цікавим та успішним.