26.03.2020
Соціальна відповідальність зовнішньої реклами

На цифрових та класичних носіях «РТМ-Україна» транслюємо повідомлення про заходи протидії пандемії коронавіруса
У час, коли весь світ зібрав зусилля для подолання пандемії коронавіруса, зовнішня реклама як соціально відповідальне медіа використовує свої можливості для інформування і закликів громадян щодо правильних стратегій поведінки.
В Україні в умовах режиму перших 2 тижнів карантину та введення надзвичайної ситуації оператори зовнішньої реклами разом із міськими адміністраціями зреагували оперативно і вже у перші тижні розповсюдили сюжети про ефективні заходи безпеки.
соціальна реклама в одесі
В Одесі сюжети з'явилися на Залізничному вокзалі, який функціонує під час карантину, на зупинках міського транспорту, на сітілайтах і сролах тощо.
А ось такі відео транслюємо на найбільшій цифровій мережі зовнішніх носіїв України — у Києві.
Карантин завершиться, пандемія зійде нанівець, а зовнішня реклама лишиться важливою складовою інфраструктури міста, здатною до оперативного реагування на вимоги адміністрацій і потреби містян.