01.03.2021
Прорив на ринку зовнішньої реклами Києва

Оператори зовнішньої реклами "РТМ-Україна" і "Луверс" почали спільні продажі своїх мереж
З 1 березня 2021 р. у базах продажів двох рекламних операторів — «РТМ-Україна» і «Луверс» — кількість пропонованих клієнтам рекламних площин зросла більш ніж удвічі: компанії домовились про спільні продажі власних рекламних поверхонь. Оператори поєднали продукти і посилили взаємодію комерційних відділів, щоби створити кращу комерційну пропозицію.
карта покриття рекламні площини ртм і луверс
Компанія «Луверс» — один із визнаних лідерів зовнішньої реклами Києва. Відповідно до Doors Consulting, її частка на столичному ринку — 8 %, ядро мережі становлять носії найбільш запитуваних форматів: щити і призми 3х6 м, сіті-лайти 1,2х1,8 м, скроли 3х6 і 2,3х3,1 м (19 % площин цього формату в Києві — інвентар «Луверс»).
Компанія добре знана професіоналам ринку як власник кращої у Києві мережі преміальних носіїв — беклайтів площею від 7 до 40 кв. м, це 20 % даного формату у столиці.
бэклайты луверс
Частка «РТМ-Україна» у Києві без урахування цифрових панелей — 5 %. Об'єднання столичних мереж операторів «Луверс» і «РТМ-Україна» в «одному вікні» продажів створює унікальну пропозицію для клієнтів, передусім, за медіаметричними показниками охоплення аудиторії та рейтингу рекламних поверхонь, і виводить спільний продукт компаній на 1-ше місце за кількістю площин з-поміж операторів Outdoor-реклами. Доля ринку об'єднаної мережі в Києві — 13 %.
беклайт луверс
01.03.2021 р. розпочато перший етап партнерства: спільні продажі класичної зовнішньої реклами. В перспективі — поєднання продажів цифрових мереж. «РТМ-Україна» — лідер українського Digital Out-of-Home: компанії належить 6 Digital-мереж у Києві і перша загальноукраїнська регіональна мережа цифрової зовнішньої реклами DNP Regional, що разом становить понад 70 % українського DOOH. Наразі більша частина наших панелей розміром 2,3х3,1 і 1,0х1,7 м. Частка компанії «Луверс» у сегменті цифрових панелей 3х6 м — 76 % у Києві.
Об'єднання мереж і технологічних рішень «РТМ-Україна» і «Луверса», а також спільна робота професійних команд збільшує цінність рекламної пропозиції кожної з компаній: разом у операторів удвічі більше можливостей задовольнити будь-який запит клієнтів на створення ефективних адресних програм.
Інформація о компаніях:
ТОВ «Компанія «Луверс» заснована 1997 року, протягом 23 років успішної діяльності розбудовано рекламну мережу у Києві, що наразі складається з 2236 площин різних форматів. Компанія завжди приділяла велику увагу якості рекламних конструкцій і запровадженню інноваційних технологій.
У 2020 р. встановлені перші цифрові панелі нового типу, переважно, форматами 3х6 і 2х3 м, наразі цифрова мережа налічує 31 рекламоносій, однак компаніє має амбітні плани щодо збільшення кількості цифрових панелей щонайменше удвічі вже у 1-му півріччі 2021.

ТОВ «РТМ-Україна» — національний оператор Out-of-Home медіа, найбільший в Україні оператор цифрової зовнішньої реклами (DOOH). З 2001 р. на українському ринку. База власних рекламних поверхонь «РТМ-Україна» складається з майже 5000 площин 25 форматів у 27 містах країни. З урахуванням поверхонь, отриманих «РТМ-Україна» у керування та баїнг, загальний парк інвентаря, що ним оперує компанія, — понад 12 000 рекламних поверхонь щомісяця.
До Групи Компаній «РТМ-Україна» входять агенція цифрової зовнішньої реклами «РТМ Діджитал», яке системно розвиває напрямки DOOH і Digital Events, має у власності найбільш сучасне обладнання і надає послуги з відеозабезпечення івентів; оператор магістральних арок «Аутдор Україна» і сервісна компанія «Техногруп».