30.07.2021
Цікаве у блозі «РТМ-Україна»

Завітайте на сторінку блогу компанії за новинами світової і вітчизняної зовнішньої реклами
Ми в «РТМ-Україна» залюблені у своє медіа і постійно цікавимося світовими новинками. Креатив, стратегії продажів, розвиток технологій — про це і дещо інше пишемо у блозі компанії.
Наразі навесні і влітку 2021 року ми вивчали гіперлокальність як нову перевагу зовнішньої реклами. За посиланням ключові тези: що це і для кого вигідний цей тренд.
гіперлокальність реклама бургер кінг
Бульвар Сансет у Голівуді є одним із знакових рекламних місць, таких як Тайм-Сквер у Нью-Йорку чи лондонська площа Пікаділлі. Цього літа знана протягом десятиліть рекламна локація змінить свій зовнішній вигляд: нові цифрові рекламні конструкції є DOOH-носіями і архітектурними витворами одночасно. Читайте в огляді «Реклама на бульварі Сансет. Вчора і завтра».
цифровая наружная реклама бульвар сансет голливуд
Аналіз українського ринку цифрової зовнішньої реклами розміщений на порталі Marketing Media Review і в нашому блозі.
Журналісти порталу Adsider Ukraine запитали нас, чи знаємо щось про анаморфічні ілюзії, які з'являються на найбільших екранах світових столиць. Звісно, знаємо, адже цей візуальний тренд сформувався у живописі і відновився завдяки цифровим технологіям. Докладніше у статті «Привіт, анаморфоз…» за посиланням.
Дякуємо за увагу!