05.02.2020
Нові можливості PROGRAMMATIC у DOOH

Indoor Digital Аеропорта "Київ" доступний до закупівель у Programmatic
З січня 2020 у ADMIXER.DSP (TradeDesk) з'явилася можливість розміщувати рекламу на цифрових площинах у Міжнародному аеропорті «Київ» (Жуляни) у кілька кліків — як будь-яку Інтернет-рекламу.
Admixer Ukraine та РТМ Діджитал (входить до Групи Компаній «РТМ-Україна») підключили 39 площин в Аеропорті «Київ» до екосистеми Programmatic. Це означає, що автоматична закупівля реклами та її запуск у визначені часові слоти вже доступні для діджитал-панелей.
admixer trade desk programmatic dooh
Алгоритм закупівлі Digital Indoor у Programmatic
Цифрові зовнішні носії в Аеропорті «Київ» можуть транслювати як банерну, так і відеорекламу, тому для старту кампанії немає необхідності розробляти додатковий креатив. Усе, що потрібно, — це відзначити необхідний рядок у своєму особистому кабінеті в Admixer TradeDesk.
Рекламу на зовнішніх цифрових поверхнях налаштовують так само, як і на будь-яких інших: можна змінювати сюжети, таргетувати, керувати часом показу, а у найближчій перспективі й обирати певні площини у межах Аеропорта.
В Admixer TradeDesk зовнішню рекламу в Аеропорті «Київ» закуповують по двом класичним моделям: аукціон (СРМ) та гарантоване розміщення.