25.01.2021
НУМО розвиватися разом!

«РТМ-Україна» підтримала ініціативу ЮНІСЕФ Україна цифровою Outdoor-рекламою
Протягом грудня 2020 і січня 2021 на київській мережі DNP City Centre відбувалася трансляція сюжетів ЮНІСЕФ Україна на підтримку Платформи розвитку дошкільнят у рамках інформаційної кампанії «НУМО. Щасливе дошкільня пізнає нове щодня».
Варто відзначити, як швидко було запущено цей проект: від рішення про надання цифрових панелей для реклами платформи НУМО до створення сюжетів і включення їх на 25 площинах у центрі Києва минуло не більше 2 днів. Це можливо завдяки безумовним перевагам діджитал-реклами: жодних відтермінувань у старті кампанії через друк і логістику постерів, поклейки і переклейки у разі зміни сюжетів. Сучасна цифрова зовнішня реклама на вулицях міста — це коли від отримання файла із сюжетом до його розміщення проходить кілька хвилин!
Між ТОВ «РТМ-Україна» і Дитячим фондом ООН «ЮНІСЕФ Україна» підписаний Меморандум про співпрацю протягом 2021 р., тож сподіваємося, що це не остання спільна соціальна кампанія. Співробітники Фонду відзначили, що протягом розміщення цифрової реклами на вулицях Києва збільшилась кількість звернень до сайту НУМО.