18.04.2019
Медіапоказники цифрових Outdoor-носіїв

ІКЗР представив ринку методологію дослідження цифрових панелей
18 квітня понад 100 професіоналів ринку Out-of-Home медіа України зібралися на запрошення ІКЗР, щоб обговорити запропоновану Комітетом модель дослідження діджитал-панелей. Зустріч у форматі OOH Breakfast відкрив Голова ІКЗР Олег Невельчук.
Від відзначив безперечні переваги цифрових носіїв: екологічність (жодного друку постерів та витрат палива на поклейки), скорочення часу на старт кампанії та зміну сюжетів, нові можливості для таргетингу аудиторії, її залучення у спілкування із брендом та необмежене поле для креативу. «Найближчими роками ми станемо свідками стрімкого зростання зовнішньої реклами України, головним чином, за рахунок її цифрової частини, — переконаний Олег Невельчук. — Суттєво зросте якість рекламного контенту. Головне завдання зараз — порахувати медіаметричні показники цифрових панелей і прописати стандарти Digital, щоби робота з новим інвентарем стала ще більш прозорою та ефективною. ІКЗР розуміє це завдання, готовий запропонувати робочу методологію розрахунків і запрошує учасників ринку до формування його стандартів».
олег невельчук
Ярослав Тодоренко, Комерційний директор компанії DOORS Consulting, представив власне методологію розрахунків медіапоказників для Digital-OOH, яку вже цього року буде інтегровано в діючу модель дослідження Outdoor-реклами. Спочатку, беручі до уваги багато факторів, розраховуються загальні показники діджитал-панелей. Наступним етапом на засадах вступних для кожного рекламного сюжету, розміщеного на панелі, провадиться оцінка частки загальної аудиторії, котра побачить це рекламне повідомлення. Для розрахунку використовуються: швидкість транспортних потоків, дистанція видимості конструкції, мінімальний час контакту із сюжетом, тривалість рекламного ролика та рекламного блока.
«Ми вестимемо розрахунок для кожного сюжету на кожній цифровій панелі в кожнім рекламнім блоці у межах вхідних даних, — гарантує Ярослав Тодоренко. — На сьогодні використовуються середньодобові дані швидкості й аудиторії, однак для цифрових панелей запланований перехід на погодинні дані. Це значить, що для спланованих рекламних кампаній у різний час доби за умови однакової кількості рекламних виходів ви отримаєте різні медіапоказники. Інтеграція цієї методології у дійсне ПЗ дозволить на етапі планування при введенні користувачем своїх умов отримати прогнозні дані, а у звіті за місяць побачити фактичні медіапоказники, які враховуватимуть час розміщення. Медіапоказники кожного сюжету на Digital-панелях будуть перераховані й додані. По цифровим панелям буде доступний розрахунок показників Reach & Frequency у межах дійсного дослідження».
ярослав тодоренко doors consulting
Керівник Технічного комітету ІКЗР Вадим Гусаченко підтвердив, що Техком працює над запровадженням моделі середньогодинних швидкостей. Крім того, від докладно зупинився на перерахунку пасажиропотоків та аудиті з боку ІКЗР: «Вимірювання пасажиропотоків 2019 вже стартували, закінчяться на початок червня і протягом 3 місяців галузь отримає оновлені дані. Представники ІКЗР беруть активну участь в аудиті вимірювання, цього року до процесу приєдналися великі рекламодавці. Контроль проведення вимірювання забезпечує чистоту і якість даних, а власне вимірювання робить прозорими для індустрії. Кожний рекламодавець, оператор чи агенція може взяти участь в цьому процесі, достатньо лише зв'язатися з Виконавчим директором ІКЗР».
вадим гусаченко octagon outdoor
Презентація Андрія Нікітіча, директора Posterscope Ukraine, надихнула присутніх активніше використовувати можливості цифрової зовнішньої реклами: «Out-of-Home — стабільна галузь у світі в тому числі й тому, — переконаний Андрій Нікітіч, — що Digital рухає ООН до значної частки в рекламних бюджетах. Зовнішня реклама України розвивається у головному тренді скорочення кількості інвентаря й підвищення якості контакту. Без перебільшень, ми стоїмо на порозі діджитальної трансформації. Майбутнє, яке очікує на нас за 1-2 роки, це зовнішня реклама, релевантна часу, місцю, цільової аудиторії. Участь цифрової зовнішшньої реклами в кампаніях — вже Must Have. Запровадження методу розрахунку медіаефективності дозволить якісно планувати й оцінювати ефективність кампаній. А завдяки Глосарію, діджитальна частина якого розробляється ІКЗР, ринок буде чітко визначений в термінології, підходах, стандартах. Світовий досвід свідчить, що зростають вимірювані медіа, тому у цифрової Outdoor-реклами України є все, щоби закріпити довіру Клієнта».
андрей никитич posterscope ukraine
Найближчим часом ІКЗР представить ринку оновлений Глосарій, що описує поняття, процеси й стандарти цифрової зовнішньої реклами, а також інформуватиме ринок про хід робіт із запровадження досліджень цифрових панелей у діючі софти.