11.07.2019
Головний тренд зовнішньої реклами Києва — скорочення й модернізація інвентарю

З початку 2019 р. оператор зовнішньої реклами «РТМ-Україна» удвічі скоротив кількість власних рекламних носіїв у столиці.
718 одиниць рекламного інвентарю 6 форматів демонтовано компанією за 1-е півріччя 2019. З них 209 носіїв малого міського формату (сіті-лайти та пілони); 78 скролів (середній міський формат від 7 кв. м); 409 рекламних щитів від 18 кв. м та більше і 22 конструкції з площею рекламної поверхні від 32 кв. м.
киев демонтаж
Демонтований рекламний щит
Демонтажі проведені на виконання Правил розміщення рекламних засобів у Києві, затверджених Рішенням Київської міської ради 20.04.2017 № 223/2445. Реформування зовнішньої реклами столиці означає скорочення кількості носіїв та розташування тих, що залишаються, відповідно до Схем розміщення наземних рекламних засобів.

«РТМ-Україна» фактично виконала план 2019 р. зі скорочення свого інвентарю: до кінця року лишилося демонтувати 8 рекламних конструкцій.
На місцях, що відповідають Схемам розміщення, встановлюємо оновлені високотехнологічні носії припустимих форматів. «РТМ-Україна» — лідер ринку цифрової Outdoor-реклами: з початку року в Києві компанією розміщені 80 сучасних цифрових панелей 75" та 154". Крім того, на чітко визначених місцях змонтовані 100 сіті-лайтів, 72 скроли, 177 рекламних щитів 3х6 м і 3 супер-сайта від 32 кв. м.
digital panel
Сучасна цифрова зовнішня реклама Києва
Інвестиції компанії у планові демонтажі склали 4 млн грн. Найбільшу кількість капіталовкладень зроблено у розвиток цифрових мереж — 28 млн грн.

Скорочуючи й оновлюючи парк власних конструкцій, «РТМ-Україна» інвестує у розвиток цивілізованого ринку зовнішньої реклами столиці та в інфраструктуру Києва як сучасного європейського міста. На сьогодні це головний тренд розвитку зовнішньої реклами у столиці України. За даними Doors Consulting, з травня 2018 по травень 2019 р. загальна кількість рекламних конструкцій, що стоять окремо, скоротилася в Києві на 18 %.