11.06.2019
DOOH у programmatic — це вже реальність

Programmatic вийшов за межі Інтернету, а зовнішня реклама прийшла на його простір.
Programmatic Media Group та компанія RTM-Digital (входить до складу Групи Компаній «РТМ-Україна») стали партнерами й успішно інтегрували мережі цифрових панелей RTM-Digital до programmatic-платформи Getintent.

Таким чином, в одному технічному вікні стали доступними два медіаканали: зовнішня реклама в цифрі й Інтернет-реклама. Інтеграція робить можливою закупівлю зовнішньої реклами за принципом Premium Programmatic — на преміальному інвентарі. Доступні для реалізації формати — video й display.
programmatic getintent
В чому ми бачимо переваги такої інтеграції та як оцінюємо перспективи? Передусім, це інтеграція медіаканалів і нові можливості у керуванні рекламними кампаніями:
  • для ринку Out-of-Home — це новий спосіб закупівлі Digital OOH через programmatic-платформу;
  • для українського ринку Digital й рекламного ринку в цілому — це нова можливість працювати з двома медіаканалами в одному технічному вікні Getintent Ukraine: планувати, запускати, керувати кампанією, працювати зі звітністю;
  • спільна одиниця закупівля двох медіа — модель закупівлі за СРМ (вартість за 1000 показів).
В перспективі на платформі Getintent можна буде обирати усі digital-мережі компанії RTM-Digital, а також операторів, які матимуть цифровий інвентар.

«Перший крок вже зроблено. Цифрова зовнішня реклама стала доступною для закупівлі через Programmatic. Для розвитку DOOH у Programmatic потрібно ще багато зробити всім учасникам ринку, ми тільки на початку цього шляху. І нам особливо приємно, що в особі компанії RTM-Digital ми знайшли партнера, інноваційного у підходах й готового задавати ринку нові стандарти. Фактично, це створення нового ринка в ринку. І питання тут не ліше в готовності операторів інвестувати у цифрову рекламу. Це консолідована работа профільних комітетів, операторів, технічних партнерів, які мають programmatic-платформи, клієнтів, рекламних агенцій» — коментує CEO Programmatic Media Group Юлія Литовченко.
«Запровадження Індустріальним комітетом зовнішньої реклами стандартів DOOH й практичний запуск досліджень й монітирингу позначають відправну точку стрімкого розвитку галузі. DOOH, використовуючи найновіші технології керування трансляцією й моніторингу, стає мостом інтеграції зовнішньої реклами з іншими медіа, а синергія такої інтеграції безмежна. Практичний початок закладено. Співробітництво з професійною командою Programmatic Media Group триває не більше 2 місяців, а результат вже є, і результат для рекламної галузі історичний» — стверджує Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна».