25.05.2020
В Україні створено першу загальнонаціональну мережу цифрової зовнішньої реклами

«РТМ-Україна» доповнила лінійку діджитальних продуктів мережею DNP Regional
Запустивши цифрові мережі у Києві, з квітня минулого року компанія «РТМ Діджитал» — цифровий підрозділ «РТМ-Україна» — почала створення мереж діджитальної зовнішньої реклами в обласних центрах. Перша черга — Одеса, Харків, Чернігів, Черкаси і Вінниця: у цих містах цифрові рекламні носії встановлені у 2019 р. Попри складний 2020, традиційно низький початок року і особливо карантин, компанія вийшла на фінішну пряму у створенні великої регіональної мережі: додано Херсон, Львів, Дніпро, Рівне, Чернівці, Хмельницький, Івано-Франківськ. У найближчі 3-4 місяці — Житомир, Суми, Полтава, Миколаїв і Запоріжжя.
dnp regional
Олег Невельчук, генеральний директор Групи компаній «РТМ-Україна»: «Якщо поглянути на адресну програму DNP Regional, стає очевидним вибір найбільш рейтингових локацій: це головні магістралі, переважно у центральній частині міста, які характеризуються найбільш високим трафіком. Традиційно техніка «РТМ Діджитал» високої якості, ми використовуємо продукцію провідних у світі виробників, адже, як-то кажуть, «ми не настільки багаті, щоби купувати дешеві речі». DNP Regional складається, головним чином, із власних локацій «РТМ-Україна», але також містить локації, що належать нашим надійним регіональним партнерам».
dnp regional діджитал-реклама
Нагадаємо, що таке DNP: Digital Network Panel — створений і запатентований «РТМ-Україна» алгоритм трансляції реклами: місце (10 сек.) у рекламному блоці (3 хв) з адаптивним плей-листом для розміщення Вашого контенту синхронно і в реальному часі на всіх панелях цифрових мереж «РТМ Діджитал».
Ми, а слідом за нами і клієнти, стали називати наші цифрові мережі DNP, додавши характеристику локації та формату: DNP Boulevard, City Center, Cityboard, Regional…
digital network panel dnp logo
Відповідно, DNP Regional — це Ваші 10 секунд у 3-хвилинному рекламному блоці, які з'являться одночасно у 12, а надалі й у решті міст на усіх 65-70 цифрових панелях цієї мережі, забезпечивши за добу 480, за місяць 14 400 виходів на кожному екрані, а в цілому — близько 1 млн показів на усіх носіях DNP Regional.
Ми відкриваємо продажі з 1 червня. Умови ідентичні іншим цифровим продуктам «РТМ-Україна», алгоритм яких вже понад рік високо оцінений клієнтами. Щасливі сказати нашим клієнтам фразу, яка супроводжує цифрову зовнішню рекламу: «Один клік — і ваша реклама в усіх великих містах України».
Визначено стартову вартість продукту, вона не змінюватиметься до кінця року, попри збільшення кількості екранів і міст покриття, яке триватиме найближчі 3-4 місяці.
Важливо відзначити, що DNP Regional запущено на новій програмній платформі, яка тепер вже до нескінченності розширює можливості у керуванні трансляцією. Вона ж стане основою для запуску DOOH Online-Hub «РТМ-Україна» найближчим часом.