05.04.2021
DNP MAXI PLUS

«РТМ Діджитал» виводить на столичний ринок нову цифрову рекламну мережу
Компанія «РТМ Діджитал», що входить до складу Групи компаній «РТМ-Україна», розширює лінійку інноваційних продуктів DNP (Digital Network Panel) і з 15 квітня запускає у продажі ще один — DNP MAXI PLUS. Мережа має принципові відмінності від інших, що ними компанія успішно оперує з 2018 року.
Стартові засади мережі DNP MAXI PLUS складають 14 широкоформатних цифрових LED-панелей з розмірами рекламного поля 32 кв. м, у стандарті зовнішньої реклами це 4х8 м. Екрани встановлені на вулицях зі щільним трафіком: проспекти Голосіївський, Паладіна, Перемоги, М. Бажана, Науки, Оболонський, Героїв Сталінграда, Р. Шухевича, Ю. Гагарина, Академіка Глушкова; вулиці Васильківська, Богатирська і Харківське Шосе.
Мережа «DNP MAXI PLUS» разом із цим переліком панелей міститить 2 преміальні локації: фасадні екрани на вул. Крещатик, 7/11 і бульварі Тараса Шевченка, 60. Наразі це 16 цифрових панелей, однак купити екрани в пакеті можна на вибір: обидва чи один будь-який. «РТМ Діджитал» продовжить розвиток мережі широкоформатних вуличних екранів, їх кількість у мережі збільшуватиметься без зростання вартості розміщення для рекламодавців.
Інвентар «РТМ Діджитал» — це незмінно висока якість екранів від світового лідера з виробництва LED-техніки Корпорації «Absen» з гарантією експлуатації понад 100 000 годин. У мережі DNP MAXI використаний екран з кроком пікселю 10 мм і яскравістю 10 000 ніт. Такі високі характеристики дуже важливі, адже якщо у сутінки яскравість автоматично зменшується до 1-2 % від максимальної, то сонячної днини цей запас забезпечує чітку і насичену картинку без викривлення контенту.
Та найголовнішою перевагою DNP MAXI PLUS є зменшення тривалості рекламного блоку — до 90 секунд, — що збільшує кількість виходів рекламного контенту і суттєво покращує показники частоти й охоплення. За 1 місяць експонування охоплення на мережі DNP MAXI PLUS становитиме 45 % при добовій частоті 5,7; середній рейтинг — 0,5.
Відтепер максимальна кількість сюжетів у рекламному блоці не перевищуватиме 7. Також вилучені сервісні перебивки між клієнтськими роликами зі вже звичною для містян інформацією із датою, точною годиною, прогнозом погоди, мапою автомобільного трафіка із зазначенням заторів і з індексом забруднення повітря на цій локації. Але немає приводу для хвилювань: ці інформація буде виведена наприкінці рекламного блоку у ще більш зручному форматі, утримуючись на екрані понад 10 секунд.
Digital Network Panel (DNP) — місце в рекламному блоці тривалістю 10 секунд на всіх цифрових панелях однієї мережі. Це означає, що, купивши 1 DNP в мережі DNP MAXI PLUS, ви отримаєте виходу свого контенту одночасно на 16 панелях 1 раз на 90 секунд. За 1 місяць, стандартний період розміщення для зовнішньої реклами, загальна кількість виходів становитиме понад 400 000 на мережі DNP MAXI PLUS.
Оскільки це ваше місце, ви можете розпоряджатися ним, як хочете: включити тільки один сюжет на всіх екранах; 16 різних роликів, коли для кожної панелі — свій, або будь-яку кількість роликів, які з'являтимуться в різних рекламних блоках і на різних екранах за завданим алгоритмом; із режимом IN REAL TIME, коли автовибір контенту прив'язується до часу, погоди, локації тощо. Власне ПЗ керування трансляцією «РТМ Діджитал» забезпечить будь-який алгоритм. Ми надаємо безмежні можливості для посилення якості рекламного контакту. Справа за креативом.