01.08.12
Цифрові екрани в ролі біллборда

«РТМ-Україна» пропонує новий продукт: використання digital для розміщення статичних зображень.
Рекламний пакет передбачає розміщення статичних рекламних зображень на 4-х світлодіодних екранах в центральних районах Києва: на вулицях Артема і Льва Толстого, на просп. Перемоги і на бульварі Лесі Українки.

Згідно з медіапланом, статичні зображення експонуються мінімум 5 секунд кожні 5 хвилин. Загальна кількість виходів на місяць — 8640. Вартість розміщення — 3500-4000 грн. / міс. на одному носієві, що є нижчою за вартість експонування реклами на біллбордах в районах Києва, близьких до центру. Розмір екранів — 5,8x3,1 м-кодів, він відповідає стандартному формату біллборда і сучасному формату відео 16:9. Екрани відносяться до серії Led-wall Outdoor, модель LVM 8c-vp, завдяки своїм технічним характеристикам вони гарантують високу яскравість і якісне зображення навіть під прямими сонячними променями.

Максимальна яскравість — 15 000 NIT, яскравість після калібрування світлодіодів — 10 500 NIT. Крок віртуального пікселя (Virtual Pixel Pitch) — 8 мм. Екрани обладнані системою цілодобового моніторингу, яка гарантує безперебійну роботу устаткування в режимі 24х7.

Тетяна Куценко, медіадиректор «РТМ-Україна»: «Основний зміст пропозиції в тому, що ми надаємо клієнтам додаткове поле для розміщення стандартної outdoor-реклами. На vip-локаціях Києва з'являться сюжети, ідентичні тим, що розміщуються на біллбордах, але за нижчу ціну, з яскравішим і глибшим за кольором зображенням, без необхідності друкувати постери, а також з можливістю «оживити» статичну картинку інструментами відео-дизайну. Зараз в світі йде процес діджіталізації зовнішньої реклами.

Але це не заміна стандартних площин на відеомонітори, це максимальне використання всіх можливостей цифрових носіїв. І якщо вони можуть працювати і як біллборд, і як екран, то ми повинні показати це клієнтам».

Digital — один із найбільш швидкоросліших сегментів світового ринку Out-of-home. Наприклад, у Великобританії з 2007 по 2010 рр. об'єм ринку цифрових моніторів виріс більш, ніж у 2 рази: з 42 млн до 101 млн фунтів; а кількість площин збільшилася з 1 % від загального об'єму в 2003 р. (коли їх вперше стали включати у дослідження ОМС) до 5 % у 2011 (Дані Kinetic World Wide).

«РТМ-Україна» упевнено розвиває напрям цифрової реклами, як в outdoor-, так і в indoor-форматі. Нагадаємо, в травні оператор встановив сучасну мережу LED-TV в новому міжнародному терміналі «А» аеропорту «КИЇВ» (Жуляни), і найближчим часом анонсує новий рекламний продукт, який дозволить рекламодавцям отримати повне захоплення аудиторії авіапасажирів столиці.