04.02.2019
Індустріальний комітет зовнішньої реклами України переобрав керівний склад

Загальні збори засновників ІКЗР обрали Головою у 2019 р. Олега Невельчука, генерального директора ГК «РТМ-Україна»
білборди в києві
«Поточний рік стане для ринку зовнішньої реклами дуже насиченим — вважає ОЛЕГ НЕВЕЛЬЧУК.Завершення до літа переформатування столичного ринку, найбільш вагомої складової ринку зовнішньої реклами в цілому, стрімка діджиталізація зовнішньої реклами зі зростанням мінімум у 300 % — супровід і забезпечення цих та інших процесів вимагатиме від Індустріального комітету прийняття дуже важливих і відповідальних рішень як основи для подальшого розвитку галузі».
У 2019 р. Технічний комітет ІКЗР очолюэ ВАДИМ ГУСАЧЕНКО, Керівник інформаційно-аналітичного відділу компанії «Октагон Аутдор». Перед Технічним комітетом поставлені завдання вдосконалення методології дослідження скролів, розробки стандартів Digital Out-of-Home медіа України і включення до Outdoor-досліджень носіїв цифрових форматів. Важливою складовою роботи Техкому ІКЗР є контроль проведення вимірів пасажиропотоків у містах України.

Нагадаємо, що Індустріальний комітет зовнішньої реклами України щороку, відповідно до Статуту, переобирає Голову й керівників провідних підрозділів. ІКЗР — професійне об'єднання провідних операторів мереж зовнішньої реклами та медіаагенцій, яке визначає вектор розвитку ринку Outdoor-реклами в Україні. Ключовими завданнями ІКЗР є створення збалансованої системи моніторингу й досліджень аудиторії зовнішньої реклами, а також стандартизація процесів взаємодії учасників ринку.
Довідка:
Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) створений наприкінці 2010 р. Членами Індустріального комітету є оператори: BigBoard Ukraine, Perekhid Outdoor, РТМ-Украиїа, Прайм Груп, Октагон Аутдор. Рекламні групи та агенції: Group M, Publicis Groupe Ukraine, Razom Communications, Media Systems, Optimum Media Ukraine, Posterscope Ukraine. Загальна частка рекламних бюджетів у зовнішній рекламі серед операторів, членів ІКЗР, становить близько 50 %. Консолідована частка рекламних агенцій — 55-60 %.