22.12.2018
Digital Outdoor — автомобілістам

У Києві на цифрових панелях «РТМ Діджитал» відображається мапа заторів у реальному часі
білборди в києві
«Трафік-Пульс»ТМ — новий сервіс компанії «РТМ Діджитал», який допомагає автомобілістам зорієнтуватися у дорожній ситуації. З 5 грудня у Києві на всіх панелях цифрових мереж «РТМ Діджитал» відведено 5 секунд у 3-хвилинному рекламному блоці для трансляції мапи заторів. Тепер на вулицях міста ви бачите звичну для сприйняття мітку геолокації, яка вказує на Ваше положення, й актуальну дорожню ситуацію на кілька кілометрів уперед у напрямку Вашого руху.
білборди в києві
На кожній цифровій панелі — своя мапа і своя ділянка доріг з актуальним трафіком. Вони оновлюються в реальному часі й розроблені нашими спеціалістами так, щоби допомогти водіям зорієнтуватися: у мапу включені найближчі до вас перехрестя і розв'язки, що по ним ви можете спланувати маршрут, коли попереду затори. Багаторічний досвід роботи у зовнішній рекламі і відмінне знання міста разом з потенціалом Digital Outdoor допомогли нам створити корисний для водіїв сервіс.

На мережі цифрових сіті-лайтів на бульварі Шевченка в Києві, крім мапи, найближчим часом даватимемо оцінку дорожній ситуації у балах від 1 до 10 за звичною автомобілістам шкалою. Мережа DNP Boulevard охоплює ділянку дороги від Площі Перемоги до Бессарабського ринку в обох напрямках руху.

Уже шукайте сервіс «Трафік-Пульс» на цифрових сіті-бордах — носіях міського середнього формату. Перша мережа DNP KYIV Cityboard-1 складається з 16 панелей, розташованих за адресами: Бульвар Дружби народів, бульвар Лесі Українки, вул. Антоновича / вул. Тверська, вул. Велика Васильківська, Набережне шосе, вул. Короленківська, проспект Перемоги, Голосіївський проспект, вул. Чорновола, вул. Златоустівська. До завершення 2018 р. «РТМ Діджитал» встановлює у Києві ще 20 сіті-бордів і 22 цифрових сіті-лайти, на яких також з'явиться сервіс «Трафік-Пульс».

«Трафік-Пульс»ТМ — планове доповнення до контенту цифрових мереж «РТМ Діджитал». Власний контент — це одна з головних переваг Digital Out-of-Home (DOOH) порівняно з класичною зовнішньою рекламою. Це те, що поєднує DOOH з іншими цифровими медіа і дає можливість цифровій Outdoor-рекламі стати корисним сервісом у житті сучасного міста.