12.12.2018
Digital Outdoor — медіа для соціально важливих повідомлень

«РТМ-Україна» виграла тендер Центру захисту інформаційного простору України з поширення інформації на цифрових носіях зовнішньої реклами
На 90 цифрових рекламоносіях різних форматів у 24 містах країни ТОВ «РТМ-Україна» провадить трансляцію соціальних кампаній Центру захисту інформаційного простору України (ЦЗІПУ). Договір між ЦЗІПУ і ТОВ «РТМ-Україна» підписано за результатами відкритих торгів у системі публічних закупівель ProZorro.
Відповідно до умов Договору, на цифрових носіях зовнішньої реклами розповсюджуються сюжети кампаній для Збройних сил України «Я — Армія!» і «Завжди на захисті», кампанії «Ми —українці», кампанії на підтримку медичної реформи в Україні і малої приватизації у системі Prozorro.Продажі; низка сюжетів соціальної реклами Міністерства інформаційної політики «Дякую. Обніми. Люби», спрямованих на зміцнення національної єдності, та інші суспільно значущі меседжи у кількості понад 20.

Демонстрація такої кількості сюжетів протягом одного періоду за умови досягнення ефективних медіапоказників кампанії можлива лише на цифрових носіях завдяки їх гнучким плей-листам й оперативному медіаплануванню.
ВІДЕО

ОБНІМИ

ВІДЕО

ЛЮБИ

ВІДЕО

ЛЮБИ

ВІДЕО

Медреформа. Вибір керівників закладів

ВІДЕО

Я - Армія!

ВІДЕО

Мала приватизація

Таким чином, цифрова зовнішня реклама робить свій внесок у розповсюдження соціально важливих повідомлень. ТОВ «РТМ-Україна», будучи соціально відповідальною компанією і лідером ринку Digital Out-of-Home медіа, вже підтримала кілька суспільно важливих ініціатив (Завдяки тобі!, Відчуй) і на цьому не зупиниться.