04.12.2018
Розвиток цифрових рекламних Outdoor-мереж

«РТМ Діджитал» звітує про результати роботи у 2018 р.
Без перебільшень, у 2018 р. започатковано системний розвиток цифрової зовнішньої реклами України. Провідні медійні агенції та відомі бренди проголосували «за» цифрові мережі «РТМ Діджитал» та новий спосіб трансляції контенту — Digital Network Panel (DNP), розмістивши свої кампанії на наших цифрових площинах.

Наразі маємо комерційний sold-out: 100 % розпродажу рекламних DNP на цифрових мережах «РТМ Діджитал» до кінця 2018 р. Свій внесок у розвиток цифрової зовнішньої реклами України зробили клієнти за категоріями «Торгівля», «Фінанси», «Зв'язок», «ЗМІ», «Нерухомість», «Продовольчі товари», «Кондитерські вироби», «Безалкогольні напої», «Авіація» тощо. Пишаємося, що Digital Out-of-Home медіа України обирають ІТ-компанії, які не часто були клієнтами традиційного Outdoor. Так, на цифрових мережах «РТМ Діджитал» транслюється реклама GOOGLE.
ВІДЕО
DNP Boulevard Shevchenko Clients
Нагадаємо, цього року компанія «РТМ Діджитал», що входить до складу Групи Компаній «РТМ-Україна», реалізувала 3 інноваційних проекти цифрових мереж в Out-of-Home медіа.
  1. Indoor-проект в Міжнародному Аеропорті «Київ» ім. Ігоря Сікорського об'єднав рекламу в 3 терміналах: «А» — міжнародні рейси, «D» — внутрішні рейси і «В» — бізнес-авіація та приватні джети. На мережі з 30 носіїв у лютому 2018 р. відтестовано й запроваджено у роботу запатентований «РТМ Діджитал» концепт Digital Network Panel: часовий проміжок у плей-листі з адаптивним профілем, протягом якого рекламний контент Клієнта транслюється синхронно на всіх панелях цифрової мережі.
  2. Digital Outdoor-проект реалізовано у травні 2018 на бульварі Тараса Шевченка в Києві. Вперше в Україні в «агресивному» вуличному середовищі з'явилася цифрова реклама надвисокої якості трансляції; контент одночасно розповсюджується на 32 носіях на ділянці протягом майже 4 км від Площі Перемоги до Бессарабської площі.
  3. Сіті-борди — цифрові носії міського середнього (middle) формату — новаторський продукт на українському ринку зовнішньої реклами. Наразі «РТМ Діджитал» вже оперує мережею із сіті-бордів на 16 локаціях Києва.
Щоби задовольнити високий попит Клієнтів у якісній цифровій Outdoor-рекламі, «РТМ Діджитал» продовжує встановлення цифрових мереж. До кінця 2018 р. у Києві в експлуатацію буде введено ще 22 цифрових сіті-лайти (small city format) та 20 рекламних панелей середнього формату — Digital City Board. Інвестиції Групи Компаній «РТМ-Україна» у розвиток цифрової зовнішньої реклами склали понад 35 млн грн.

Усі проекти реалізовано за планом, затвердженим на початку року. На 2019 рік лідерами ринку цифрової зовнішньої реклами Групою Компаній «РТМ-Україна» та її дочірньою компанією «РТМ Діджитал» заплановано розбудову Digital Out-of-Home Media в обласних центрах України.