26.06.2012
Реклама на транспорті в літній сезон

Фінансові компанії активізуються у досягненні транзитної аудиторії нестандартною рекламою...
З початком літнього сезону відпусток і подорожей фінансові компанії вийшли із рекламою на транспорті — залізничному та авіа.

Відомий бренд Visa вже другий рік поспіль розміщує рекламу на підлозі вокзалу Сімферополя, направляючи пасажирів до ATM-терміналів. Цього року до популярного південного напрямку бренд додав нову рекламну площадку — Аеропорт «КИЇВ», міжнародний термінал «А».

Проект виконано «РТМ-Україна» на замовлення клієнта Optimum Media. Також у терміналі «А» розміщено рекламу лідера у сфері грошових переказів компанії MoneyGram.

Фінансові бренди вдало обрали час і місце для спілкування зі своєю аудиторією. Адже сьогодні впевнено подорожувати можна лише за умови, коли ви знаєте, що у будь-якій непередбачуваній ситуації ви зможете отримати доступ до власних фінансів.