12.09.2018
Діджитал сіті-борд — нове слово зовнішньої реклами

«РТМ Діджитал» встановила у Києві цифрові носії міського middle-формату
Рекламна конструкція популярного в європейських містах середнього формату, в Україні відомого як скрол (3,2х2,24) облаштована системою електронної зміни зображення. Запам'ятайте це ім'я: DIGITAL CITY BOARD. Перші носії цього тижня з'явилися на бульварі Лесі Українки у Києві, і це наступній етап реалізації групою компаній «РТМ-Україна» амбіційних планів із розвитку діджитальної зовнішньої реклами країни.
Сіті-борд має високу роздільну здатність і контрастність, що дозволяє відображати цифровий контент усіх форматів. На виконання Правил розміщення зовнішньої реклами в Києві, сіті-борди «РТМ Діджитал» облаштовані системою автоматичного регулювання яскравості. Вона забезпечує достатньо-мінімально яскравість у межах 250 ніт на м2, не більше, ніж сяйво монітора комп'ютера.

Таким чином, сіті-борди «РТМ Діджитал» не засліплюють водіїв транспортних засобів, абсолютно безпечні для всіх учасників дорожнього руху. Це стало можливим завдяки якості дисплею, здатного відображати повне передавання кольорів і забезпечувати контрастність на гранично малий яскравості.
У цифровому проекті KYIV CITYBOARD використано алгоритм трансляції контенту DNP — Digital Network Panel, — який чудово зарекомендував себе на цифрових мережах Міжнародного Аеропорту «КИЇВ» (DNP Airport) і на бульварі Тараса Шевченка Шевченко (DNP Boulevard). DNP — проміжок у плей-листі з адаптивним профілем, протягом якого рекламний контент Клієнта транслюється синхронно на всіх носіях цифрової мережи «РТМ Діджитал».

Створений нами алгоритм DNP вже довів свої переваги у досягненні максимальних показників ефективності реклами. Крім комерційної інформації, плей-лист завжди містить актуальний соціально важливий контент, простий варіант якого — дата, час, погода, рівень транспортних заторів. Можлива також синхронізація контенту на DNP KYIV CITY з медіагелереєю на бульварі Шевченка.
Два цифрових сіті-борди на бульварі Лесі Українки — перші носії цифрової медіамережі «РТМ Діджитал» у столиці, її нового, унікального й супер-сучасного рекламного інвентарю. У наступні дні компанія встановила ще 2 подібні конструкції на підставі виданих дозволів і відповідно до зональності розміщення реклами в Києві. Група Компаній «РТМ-Україна» дотримується чітких планів розвитку своїх мереж: до кінця року буде здійснено монтаж ще понад 50 цифрових сіті-бордів і 40 цифрових панелей 75" (small сіті-формат) у найбільших містах України.