14.06.2018
Digital Outdoor Media. Початок нової ери

Перша цифрова рекламна аутдор-медіагалерея в Україні створена на бульварі Тараса Шевченка в Києві
ВІДЕО
DNP Boulevard Shevchenko
Медіагелерея складається з об'єднаних в одну мережу 32 сучасних професійних 75" дисплеїв Ultra HD, встановлених з обох боків бульварної частини протягом майже 2 км від Бессарабської площі до площі Перемоги.
Панелі з високою яскравістю 2500 ніт, коефіцієнтом контрастності 5000:1 забезпечують чудову видимість навіть у сонячний день, надзвичайну чіткість зображення і кольоропередачу. Але унікальність проекту не лише в тому, що це дійсно перша в Україні цілісна аутдор-мережа рекламних носіїв такого рівня технологічності та якості. Компанія «РТМ Діджитал» запропонувала ринку нову ідеологію трансляцію цифрової реклами — Digital Network Panel (DNP).
DNP — це часовий проміжок у плей-листі з адаптивним профілем; протягом цього часу рекламний контент Клієнта транслюється синхронно на всіх носіях тієї чи іншої цифрової мережі «РТМ Діджитал». Наразі у компанії 2 продукти, яким вона дала назву:
  1. DNP Airport — для трансляції у мережі з 30 цифрових носіїв, разом із відеостінами, в Міжнародному Аеропорті «КИЇВ» ім. Ігоря Сікорського. Проект реалізовано у лютому 2018.
  2. DNP Boulevard — для трансляції у мережі з 32 цифрових панелей 75" на бульварі Тараса Шевченка. Проект реалізовано у травні 2018, старт продажів комерційної реклами — з червня 2018.
Тривалість DNP фіксована, синхронна трансляція на усіх носіях мережі збільшує показники рекламного охоплення. А використання яскравого й актуального контенту на порядок збільшує ймовірність рекламного контакту та його якість. Інновації «РТМ Діджитал» торкнулися також низки процесів взаємодії з Клієнтом: замість звичних ринку копітких процесів у зовнішній рекламі (від виробору адресної програми до отримання фотозвіту про розміщення) Клієнт із власного кабінету на сайті повністю керує своїми DNP (проводить зміну роликів, встановлює графік трансляції) і через WEB-камери відстежує трансляцію своїх сюжетів. Digital Outdoor дає безліч переваг у плані швидкості запуску рекламних кампаній, оперативної зміни сюжетів і, на відміну від зовнішньої реклами, ці процеси забирають не дні, а хвилини.
Програмне забезпечення, що використовує «РТМ Діджитал» у власних мережах, здатне реалізувати будь-які творчі рішення рекламістів для досягнення максимальної взаємодії з аудиторією: автоінтеграцію з іншими цифровими медіа та соцмережами, запровадження великої кількості алгоритмів інтерактива, автоматичну адаптацію рекламного контенту під умови зовнішнього середовища, часу, подій in-real-life тощо.

У конструкції встановлені спеціальні відеокамери, які допоможуть якісно порахувати аудиторію за низкою ознак, швидкість і структуру трафіку, а також в реальному часі адаптувати плей-лист для рекламного таргетингу. Накопичувану таким чином data буде використано для Outdoor-досліджень.
Digital Out-of-Home Media у світі. Ключові тези
Експерти світових ринків одноголосно твердять про зовнішню рекламу (Out-of-Home Media) як про галузь із «найбільш здоровим майбутнім», яка лишається стабільною і навіть збільшує обсяги залучених рекламних бюджетів протягом останніх 10 років. Її цифровий сегмент (Digital Out-of-Home Media) — такий, що найбільш швидко зростає з-поміж Діджитал та Онлайн після реклами на мобільних девайсах. За даними компанії Magna, в останні 2 роки цей сегмент виріс на 30 %: на завершення 2017 р. кількість цифрових аутдор-носіїв становило 300 000 одиниць у всьому світі.
Хоча у кількості рекламного інвентарю Діджитал ООН становить усього 5 % світового аутдор-ринку, але в бюджетах його доля — 14 % у 2017 р., прогноз на 2018 р. — 18 %. На таких розвинутих ринках, як Велика Британія, DOOH вже приносить 22 % прибутків у зовнішній рекламі; до 2021 р. очікується його доля 24 %. Загалом світова зовнішня реклама у 2017 р. залучила $28 млдр рекламних бюджетів, найспокійніші прогнози щодо ООН-галузі дають їй зростання прибутків +4 % щороку і $33 млрд до 2021 року.
Незаперечні переваги Digital Outdoor Media — в ефективному поєднанні кращих властивостей зовнішньої реклами (відмінна побудова охоплення, ефективна частота рекламних контактів разом із відносною недорогою їх вартістю) з усіма можливостями, що їх дають інформаційні технології. А саме: гнучкість і прискорення всіх процесів планування й запуску рекламних кампаній, фокусоване таргетування й адаптація реклами під будь-які запити клієнта, інтеграція з цифровими медіа і соцмережами, яскравість і висока якість контенту, власний актуальний контент, технології взаємодії аудиторії з брендами і практично безмежні можливості для рекламного креативу.
Світові дослідження також свідчать, що аудиторія із зацікавленням та увагою ставиться до цифрової зовнішньої реклами, яка не є «тайм-кілером», що поглинає ваш час, але є джерелом цікавої, яскравої, корисної та розважальної інформації.