03.05.2018
У Києві поменшало зовнішньої реклами

160 власних рекламних конструкцій, що стоять окремо, демонтувала «РТМ-Україна» у квітні
Демонтажі проведені відповідно до Правил розміщення реклами, затверджених Київрадою 20.04.2017 р. У документі визначені форматні зони й принципи розміщення рекламних конструкцій у столиці, до цих стандартів відповідальні оператори приводять свій парк носіїв. В результаті кількість і розмір рекламних конструкцій, передусім у центральних районах, скорочується, морально застарілий рекламний інвентар змінюють нові технологічні носії.
білборди в києві
У першій форматній зоні на бульварі Шевченка «РТМ-Україна» у 4 рази скоротить кількість власних рекламних носіїв: замість 134 сіті-лайтів на ділянці довжиною близько 2 км з обох боків бульварної частини буде розміщено усього лише 32 нові сучасні конструкції малого міського формату (2,16 кв. м). Компанія демонтувала 44 пілони середнього формату (4,5 кв. м) на Набережному шосе, 2-а форматна зона.

Крім того, демонтовані 7 скролів, 5 конструкцій великого формату (щити, беклайт) і 1 LED екран у другій форматній зоні. Лише у демонтажі з початку 2018 р. компанія інвестувала понад 500 000 грн. Роботи виконані силами виробничої компанії «Техногруп», генерального підрядника «РТМ-Україна» із сервісу.
Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна»: «Зменшення кількості й модернізація рекламних конструкцій забезпечать європейський рівень українському ринку Out-of-Home медіа. Завдяки зусиллям нинішньої міської адміністрації нарешті створені умови для спокійного інвестиційного клімату, і це найближчими роками забезпечить вихід київської зовнішньої реклами на найвищий технологічний рівень. Дуже важливо, що в основі тепер завжди буде збереження унікального міського середовища і зовнішня реклама замість дратівника перетвориться на прикрасу сучасного міста».
Нагадаємо, що у 2016 р. «РТМ-Україна» ініціювала очищення Києва від реклами на опорах контактних та електромереж, демонтувавши власну мережу тролів. Ініціатива була підтримана містом, решта операторів також демонтували свої перетяжки.

Група Компаній «РТМ-Україна» — національний оператор зовнішньої реклами, один з найбільших гравців цього ринку за понад 17-річним досвідом, 4-й оператори реклами у столиці з долею 6,5 %, відповідно до даних Doors Consulting. Компанія «РТМ-Діджитал», яка входить до складу групи «РТМ-Україна», вже за правом зайняла позицію лідера у системному розвитку галузі Digital Out-of-Home Media.