20.11.2017
Модернізація зовнішньої реклами: панно стає digital

В Міжнародному аеропорті «КИЇВ» (Жуляни) встановлено унікальний цифровий носій — рекламну відеостіну (Video Wall).
ВІДЕО
Цифрова зовнішня реклама
«РТМ-Україна» продовжує модернізацію власних рекламних носіїв, в ході якої статичні конструкції замінюємо на сучасні високотехнологічні, зокрема на цифрові. В Терміналі «В» Міжнародного аеропорту «КИЇВ» (Жуляни) компанія встановила відеостіну на локації рекламного панно. Розміри конструкції — 2,5х1,4 м (ШхВ) — визначені місцем розміщення в Терміналі та його стилем.
Відеостіна складається з 4 інформаційно-рекламних SMART-дисплеїв Samsung OH55D, які майже безшовно скріплені між собою та утворюють 1 цілісну рекламну площину. Дисплеї відзначає яскравість і чіткість зображення (3000 ніт), високий коефіцієнт контрастності (5000:1), надійність і вишуканий дизайн. Тож новий носій цілком відповідає вимогам до реклами в Терміналі «В» (бізнес-авіація та приватні джети) як преміум-локації Аеропорту «КИЇВ».

Яскраві відеосюжети, анімовані цифрові постери, без сумніву, привернуть увагу пасажирів до рекламних повідомлень з відеостіни. Ми спрямовуємо свою пропозицію на клієнтів з сегменту VIP та Luxury brands, чия продукція відповідає статусу рекламної площадки та аудиторії.
Відеостіна доповнила комплекс цифрових носіїв «РТМ-Україна» в Аеропорті «КИЇВ» (Жуляни), до якого входять 24 LED-монітори, розташовані в ключових зонах терміналів «А» і «D»: у залах реєстрації та очікування вильоту, зонах митного й паспортного контролю, залах отримання багажу, у зонах Duty Free тощо.