16.05.2017
Брендінг і промо-акції. Нові нестандартні проекти в Аеропорту «КИЇВ» (Жуляни)

У клієнтів «РТМ-Україна», що розмістили свою рекламу в Аеропорту «КИЇВ», більше шансів «зачепити» аудиторію подорожан, що летітимуть на відпочинок одразу після спрощення візового режиму між Україною та ЄС.
Відзначимо 2 нестандартні проекти full campaign: від грузинського девелопера ORBI Group і туристичного оператора TPG разом з авіакомпанією Bravo Airways.

ORBI Group здійснив брендінг фрізу Термінала «А», і тепер реклама нерухомості в Грузії помітна пасажирам, які перебувають і на першому, і на другому поверхах.
Перед вильотами рейсів до Грузії пасажирів зустрічають 2 дівчини-промоутери з цікавою та корисною інформацією про Грузію та апартаменти ORBI Group.
Цього літа авіакомпанією Bravo Airways і туристичним оператором TPG заплановано розмаїту чартерну програму рейсів з АП «КИЇВ». Кращі рекламні площини Терміналу «А» на 1-му та 2-му поверхах ми надали для реклами цього проекту, а також холдери на під'їзді в Аеропорт і місце під брендінг на ескалаторі.

Зараз Аеропорт «КИЇВ» зачинений для ремонту злітно-посадкової смуги, та одразу по завершенні — 24 травня — він знову розпочне авіаперевезення пасажирів у кількості, точно більшій, ніж торік.