23.09.16
Кейс: цифрова зовнішня реклама прийшла на допомогу телешоу

«РТМ-Україна» та агентство відеореклами VIDETIME взяли участь в роботі над проектом ПоLOVEинки на Новому каналі.
Завдання: мотивувати учасника ТВ-шоу «ПоLOVEинки» (Новий канал) на внутрішні зміни.

Складнощі:
зробити це потрібно ефектно і красиво, як сюрприз, в ході зустрічі учасники проекту і його коуча на вулиці Києва.

Рішення:
використовувати цифровий екран, розташований на площі Перемоги, показавши на ньому успішних людей, які можуть надихнути героя почати роботу над собою.
Звичайно, можна словами і «на пальцях» розповідати про видатних людей, але хто знає, які образи виникнуть у свідомості у вашого учня. Образ має бути один, він має моментально встати перед вами, зробивши ефект раптовості й не залишивши герою шансів не повірити в себе.

Навесні 2016 року, плануючи 2-й сезон шоу «ПоLOVEинки» на Новому Каналі, команда проекту звернулася в компанію «РТМ-Україна» з проханням допомогти втілити ідею в життя: включити на великому міському екрані відеозапис, призначений для їх героя, під час зйомки чергової серії шоу.

Разом з агентством відеореклами VIDEOTIME ми знайшли можливість поставити в плей-лист LED-дисплея сюжети, необхідні колегам-телевізійникам. В узгоджений час, коли герой та його наставник підійшли до екрану, відео увімкнулося на ньому.

Так працює цифрова зовнішня реклама — включення «на вимогу» (on-demand). Це одне з найпопулярніших креативних рішень, можливе на будь-яких динамічних носіях (скроли, динамічні сіті-лайти, призми), але найбільш дієвий на цифрових форматах.

Даний проект став частиною телевізійної програми, але цифрова наружка, що її вмикають під конкретне завдання в призначений час, так само може стати частиною івентів та BTL-акцій. Головне — знати, що це можливо, і не боятися нестандартних рішень. Ми знаємо, не боїмося і робимо!
ВИДЕО
Цифровой экран в программе "ПоLOVEинки"