12.09.16
Успішні кампанії хочеться повторити

В Міжнародному Аеропорті «КИЇВ» (Жуляни) — рекламний бум.
Ще влітку великі бренди зайшли із нестандартними проектами та BTL-акціями. Кампанії тривають восени, серед рекламодавців як постійні клієнти, так і нові імена в рекламі Аеропорту «КИЇВ».

Вперше ще влітку 2014 року компанія "Grand Automotive" брендувала фасадну частину багажної стрічки у Залі отримання багажу Термінала «А». Реклама переваг автомобіля Jeepвиявилася такою помітною, що влітку 2016 р. компанія вирішила її повторити. Починаючи з серпня цього року пасажир, які прилетіли в Термінал «А», отримують свої валізи прямо з «багажника» Jeep, місткість якого приємно дивує.
Легко і впевнено став на експонування в Центральному холі Терміналу «А» автомобіль компанії «Віннер Автомотів» Ford KUGA.
Щоразу, коли встановлюємо в Аеропорту «КИЇВ» чергову машинку, ми згадуємо слова одного з пасажирів міжнародних авіарейсів, сказані ним в опитуванні «Airport Stories World»: «Я не можу купити його просто зараз, але, по поверненні, я обов'язково зверну свою увагу на нове авто». Ефективність міжнародного аеропорту як рекламної площадки для автобрендів підтверджено словами головних експертів — пасажирів.

Збільшення кількості рейсів і пасажирів, що прямують за АП «КИЇВ» до Грузії, позитивно сказалося на рекламі спеціальних пропозицій для цієї цільової аудиторії: йдеться про кампанії від провідного грузинського девелопера "ORBI Group". Перед рейсами в Тбілісі та Батумі в Терміналі «А» проходить промо-акція від ORBI Group, яка інформує пасажирів про кращі пропозиції з нерухомості в цих містах. На підтримку кампанії для більшого охоплення аудиторії девелопер розмістив пряму рекламу свого продукту.
З-поміж постійних рекламодавців АП «КИЇВ» (Жуляни) можна відзначити мобільних операторів з рекламою нових вигідних тарифів; готельєрів, чиї кампанії тяжіють до локацій у зонах прибуття та зустрічі пасажирів, що прилетіли; реклама крутих автомобільних брендів розміщується у Бізнес-залі Терміналу «А» і на великих панно у холах Аеропорту, як і реклама авіакомпаній, що вилітають із Жулян. І це далеко не всі постійні клієнти, які купують рекламу в Аеропорті «КИЇВ».

З-поміж нових кампаній хочеться відзначити сервіс онлайн-замовлення таксі Uklon, чия реклама зустрічає пасажирів у Залі отримання багажу.
Пасажиропотік Міжнародного Аеропорту «КИЇВ» продовжує впевнено зростати, на осінньо-зимову навігацію 2016 р. авіаперевізники планують відкриття нових маршрутів (про це докладніше можна дізнатися на сайті Аеропорту), а «РТМ-Україна» як ексклюзивний оператор реклами в Аеропорті «КИЇВ» (Жуляни) готується показати нові цікаві кампанії і нестандартні проекти.