20.07.16
Перспективні технології та напрямки в Британському ООН-медіа

В індустрії зовнішньої реклами Британії спостерігається орієнтація на технологічність, персоналізацію рекламних повідомлень, полегшення сприйняття реклами, позитивний і корисний для аудиторії досвід
ртм-україна зовнішня реклама
Компанія Ocean Outdoor (Великобританія) в партнерстві з Renault представила новаторську технологію розпізнавання транспортного засобу.

Для системи розпізнавання використовуються камери, розташовані на цифрових екранах. Визначається марка, модель і колір транспортного засобу, номерний знак, і пропонується водієві і пасажирам контент, що стосується даного транспортного засобу. Всі деталі підбираються з допомогою анонімної бази даних, ніякі персональні дані не зберігаються.

технологія пропонує брендам таргетинг високого рівня і більшу ефективність, ніж стандартна цифрова зовнішня реклама.Система розпізнавання транспортного засобу ідентифікує авто і «звертається» до споживачів в реальному часі. Бренди платять тільки за конкретні покази реклами, коли цільовий транспортний засіб перебуває на стоянці на світлофорі.
outdoor-реклама
Як це працює:

  • Технологія спрацьовує, коли автомобіль зупиняється на світлофорі.
  • Камера визначає номер автомобіля, система зіставляє його з анонімної базою даних і «витягує» марку, модель та колір автомобіля.
  • Після визначення транспортного засобу в режимі реального часу запускається релевантна реклама.
  • Високотехнологічна платформа забезпечує звіт про кожен рекламний показ.

Вперше система використана в рекламній кампанії нового Рено-Меган, який надійшов у продаж у Великобританії з липня.
А ось в Уест-Мідлендсі (графство в Англії) в найближчі 5 років очікується надходження в муніципальний бюджет у розмірі понад 15 мільйонів фунтів стерлінгів від зовнішньої реклами.

Компанія Clear Channel (США) уклала контракт з Transport for West Midlands (TfWM) — транспортним муніципальним органом Уест-Мідлендса. В рамках договору Clear Channel буде платити фіксовану суму кожен рік за ексклюзивне право продажу рекламних площин на третині автобусних зупинок в Уест-Мідлендсі.
Компанія Primesight (Британія) прогнозує широкі перспективи для зовнішньої реклами, кажучи про те, що «розумні» аеропорти стануть для подорожуючих хабами вражень і досвіду, наданих брендами. В аеропортах зараз відбуваються соціальні зміни. Незабаром споживачі отримають новітні сервіси, як і в інших сферах життя: надання миттєвих повідомлень і глобальне підключення до безконтактним мереж.

Ці зміни особливо важливі, оскільки в цьому році 3,6 мільярда людей очікувано здійснять повітряні перельоти (у порівнянні з 2 млрд пасажирів 10 років тому). За даними ВВС аеропорти вклали £4,6 млрд в ІТ-послуги в 2014 році, експериментуючи з інноваціями (автоматична реєстрація, навігаційні програми тощо). Ця тенденція продовжується і в майбутньому клієнти отримають ще більше сервісу.
Розумні технології обміну даними між аеропортами, авіакомпаніями і споживачами знімуть стрес з останніх, оскільки вони зможуть отримувати інформацію про їх подорожі в режимі реального часу. Різні програми та онлайн-сервіси можуть уточнити рейс, підказати, де припаркуватися, попередити про затримку рейсу, про зміну воріт вильоту, зорієнтувати в аеропорту.

Що ці зміни пророкують брендам і рекламодавцям? Для тих, хто швидко пристосується і скористається можливостями, існує перспектива додаткових і перехресних продажів, якщо вони знайдуть способи ефективно використовувати час очікування споживачів. Останнє дослідження компанії Nielsen показало, що 80% постійних клієнтів аеропортів залишаються підключеними до Wi-Fi на всій території аеровокзалу.
Реклама в Аеропорті "Київ" (Жуляни)
Використовуючи аеропортовські програми та маячкові технології, бренди зможуть охопити споживачів з моменту їх парковки до останнього повідомлення про посадку, а також «звернутися» до них під час затримки рейсу (в середньому 2,5 години, коли мандрівники позитивні і життєрадісні) з одноразовими акціями та спеціальними пропозиціями. Аеропорти надають брендам можливість взаємодіяти зі споживачами більш цікавими способами.

Зараз аеропорти виходять за рамки своїх основних функціональних можливостей. Наприклад, аеропорт Чангі " в Сінгапурі, з басейном на даху, садом з метеликами і безкоштовним цілодобовим кіно, перевершує всі уявлення про те, яким повинен бути аеропорт. Аеровокзали стають більш пасажиро - і сервіс-орієнтованими.