18.07.16
Нативна ООh-реклама в Аеропорту «КИЇВ»

Представляємо новий проект американського девелопера AMSTAR, Міжнародного Аеропорту «КИЇВ» та його ексклюзивного рекламного оператора «РТМ-Україна».
аэропорт киев жуляны реклама
Професіонали говорять про нативну — природну, «рідну» — рекламу, коли вона «вплітається» в основний потік контенту та відповідає йому за форматом і змістом, на відміну від традиційних рекламних розміщень; (...) По суті, вона ненав'язливо «підчікує» користувача там, де він сам шукає цікавий йому контент...» (Вікіпедія).

В Україні вважається, що нативна реклама можлива тільки в Інтернеті, однак креативщики усього світу знають: Out-of-Home — одне з найбільш ефективних медіа для такого роду нестандартних рішень.

Два сучасних, стильних і знакових столичних об'єкти — житловий комплекс Skyline і Міжнародний аеропорт «КИЇВ», — об'єднавшись завдяки прогресивному рекламному баченню компанії Amstar і професіоналізму оператора «РТМ-Україна», створили цілісний і органічний ансамбль на фасадній частині Терміналу «А».
Метафори, закладені в рекламну кампанію Skyline, легко прочитуються в Аеропорту: ці 2 бренда об'єднує небо, Київ та кращий світовий досвід в сфері діяльності кожного. Зі свого боку, «РТМ-Україна» завжди розуміла специфіку рекламної площадки фасаду Терміналу і те, що тільки ексклюзивний, люксовий продукт може дати їй сильне звучання. Безумовно, ми рекомендували, щоб Skyline, який відкриває зі своїх майданчиків чудові краєвиди Києва, був так сильно і стильно представлений в Аеропорту — місці, де відкривається небо столиці.

В якості технічної деталі додамо також, що всі 18 колон, прикрашені рекламою Skyline, оснащені сучасним світловим обладнанням, що дозволяє створювати ефект архітектурного підсвічування, змінювати яскравість світла від кожного світильника окремо і цілого блоку колон.
ВИДЕО
Архитектурное
подсвечивание колонн