21.12.15
На рік ближче до європейського Outdoor

Зовнішню рекламу України як частину міського середовища розвивають та змінюють комплексні проекти благоустрою. У «РТМ-Україна» вважають:інвестиції в модернізацію мережі та благоустрій вулиць — це внесок оператора реклами в європейську стратегію розвитку країни.
Важлива соціальна частина таких проектів — міські вуличні меблі. З численної лінійки вуличних меблів в Україні, з досвіду нашої компанії, найбільш затребувані зупинки транспорту. На 2-му місці — святкова ілюмінація вулиць. У 2015 р. на рахунку «РТМ-Україна» 2 комплексних проекти, в яких є ці елементи.

1. Жовтень 2015. Біла Церква. Київський сервіс «РТМ-Україна» виконав роботи з благоустрою невеликої ділянки території на вул. Леваневського. Для зручності пасажирів транспорту встановлені 2 зупиночних павільйони європейського зразка. Партнери «РТМ-Україна» з Білої Церкви змонтували в одній із зупинок автомат поповнення рахунку і забезпечили постійнийбезкоштовний Wi-Fi.

Крім зупинок, у цей проект увійшли такі елементи, як афiшна тумба, 1 рекламний носій типу «призма», архітектурна підсвітка колонади і сходинок при вході у сквер. Усе світло у проектах «РТМ-Україна» — тільки з застосуванняменергозберігаючих технологій. Ілюмінації створені з світлодіодних шнурів, загальна потужність споживаної енергії, як правило, не більше 0,5 кВ/год. Для порівняння: тільки 1 лампа на звичайних опорах освітлення споживає 200-300 Вт/год.
2. У липні 2015 р. «РТМ-Україна» визнана переможцем конкурсу на право розміщення елементів благоустрою у Харкові (Протокол № 19 від 26.06.2015) по просп. Московському, від Корсиковського шляхопроводу до перетину з вул. Харківських Дивізій. Протягом 6 місяців компанія змонтувала 3 зупиночних павільйони; в рамках модернізації транспортного господарства Харкова додатково встановила 5 павільйонів очікування транспорту на вул. Клочковській.

12 міських інформаційних панелей формату 3х6 м і 22 світлодіодних мотива «Зірка» на опорах освітлення вздовж Московського проспекту доповнюють проект «РТМ-Україна» в Харкові.
Всього ж в 2015 р. Група Компаній «РТМ-Україна» інвестувала в капітальний розвиток близько 8 млн грн. Реалізація комплексних проектів благоустрою, що йде на зміну традиційного встановлення рекламних щитів, — генеральна лінія стратегії розвитку рекламної мережі оператора, яка буде продовжена в 2016 році.
ВИДЕО
1 день в Белой Церкви. Vlog "РТМ-Украина"