19.07.10
Дайвінг у рекламу

Для self promo обрані пілони, які розташовані вздовж Набережного шосе у Києві.
Місто й технічні характеристики носіїв визначили вибір концепції підводного світу.
На кількох конструкціях розміщені сюжети, які дають об'ємне зображення. Цей ефект можливий завдяки технічним особливостям пілонів, рекламна поверхня яких захищена склом, що видається наперед.

Відстань, яка виникає між банером-основою й нанесеним на скло зображенням мешканців підводного світу, дає можливість створювати також ефект руху. Якщо змінити кут зору на пілон, то здається, що рибки в імпровізованому акваріумі дійсно пливуть.

У кампанії задіяні й звичайні, не об'ємні, сюжети з фотографіями підводного світу, а також інформаційні повідомлення про переваги пілонів на Набережному шосе як рекламних носіїв. Зокрема, той файт, що кількість контактів для них становить у середньому 37 000 одиниць на добу*.

*Середня кількість контактів, яка отримана на основі аналізу даних компанії "Український Медіа Монітор" у різні дні і на різних ділянках руху по Набережному шосе.