22.10.15
Вузлики на пам'ять амбітним рекламодавцям,

або Підказки тим, хто розміщує рекламу в аеропортах
міжнародний аеропорт київ жуляни
Навколишнє середовище аеропорту забезпечує охоплення великої аудиторії і безліч можливостей для того, щоб рекламне повідомлення побачили. І для того, щоб ваша успішна рекламна кампанія в аеропорту перевершила всі ваші очікування, при плануванні кампанії обов'язково врахуйте такі аспекти:

  • Пасажири прямують визначеним маршрутом. Тому кейс рекламних пропозицій в аеропорту потрібно розробити таким чином, щоб охопити цільову аудиторію по всій довжині подорожі, від привокзальної площі до повітряної зони, від реєстрації до кінцевого пункту призначення.
реклама в аеропорту киев жуляны
  • Аудиторія аеропорту сприйнятлива до різних видів повідомлень залежно від того, де вона знаходиться. Якщо точка споживання медіа не узгоджується з мисленням аудиторії, є ризик, що вся медиаплатформа втратить актуальність.
нестандартная реклама
  • Медіаповідомлення є важливою частиною навколишнього середовища аеропорту і певним досвідом для споживачів. Повідомлення можуть бути представлені у вигляді актуальної інформації, контенту або реклами. Дуже важливо врахувати, що реклама і процеси життєдіяльності аеропорту повинні знаходитися в тісній співпраці і жодним чином не заважати один одному. Тільки в такому разі реклама може сприйматися як природна частина навколишнього середовища, спрямована на підвищення досвіду подорожуючого.
реклама на плазмах
  • Глибоке розуміння особливостей подорожей і особливостей життєдіяльності аеропорту дозволить вам забезпечити правильне повідомлення для подорожуючих в потрібний час, в потрібному місці аеропорту впродовж різних етапів подорожі. Адже аеропорт пропонує перспективну медіаплатформу для повідомлень в стратегічних місцях під час подорожі споживача.
брендмауэр