22.05.15
Станьте ближче до споживача,

хай він бачить Ваші очі!
реклама на остановках транспорта CPT GRP OTS
Зоровий контакт - основа ефективної комунікації та просто те, що природно для кожної людини. Психологи стверджують, що під час спілкування люди дивляться очі-в-очі від 20 до 50 % часу. Закохані - від 60 до 80%. Керівники професіонали - від 80 до 100% часу спілкування.
А скільки часу дивляться вам в "очі" ваші потенційні клієнти? Чи досить швидкого погляду, наприклад, на рекламний постер 6*3 м., який десь там на висоті 5 метрів?

Подумали? І я з вами абсолютно згодна, п'яти секунд так мало, дуже мало, щоб споживач запам'ятав ваше рекламне повідомлення, а про кохання з першого погляду і говорити нічого.
«Шеф, все пропало, все пропало!», - і можна було б погодитися, але... Але є одне ефективне рішення, яким і поспішаю з вами поділитися.

Отже, почнемо з того, що найголовніша людина для нас, наш потенційний Клієнт, він же потенційний Споживач – той, хто зараз стоїть перед нами і дивиться нам в очі. І дивиться він не п'ять секунд, він стоїть і сумує, хвилин 10-15 поки чекає на свій автобус НА ЗУПИНЦІ.
І зупинка сьогодні - недооцінений, але один з найсильніших комунікаційних каналів в OOH міксі.
It's Simple — that's Where the People Are!
ртм-україна зупинка транспорту київ
На зупинці як на рекламній площі (24м²), можна:
  • ознайомити споживача з вашим продуктом або послугою, і він це побачить, більше того - за 15 хвилин він це запам'ятає, запише або зробить фото потрібних контактів;
  • залучити споживача до різних Consumer Promotions, зробити рекламну площадку першою точкою продажу;
  • пограти зі споживачем і захопити своєю пропозицією за допомогою Digital технологій в ООН;
  • здивувати споживача, оскільки зупинка - практично єдиний інструмент, який може перетворитися в унікальну креативну платформу (наприклад, стати точкою доступу Wi-Fi і забезпечувати моментальний перехід в он-лайн магазин, працювати майданчиком для семплінгів).

І багато іншого, що ви можете придумати і що можемо придумати ми, РТМ-Україна, для вас.