17.05.15
Екстендери в Outdoor — завжди ефективно

Виносні елементи 2D і 3D (екстендери) підвищують ефективність Outdoor-кампаній, оскільки така реклама краще передає ключову перевагу бренда.
Логотипи брендів краще читаються і запам'ятовуються, переваги продукту помітніші, а call-to-action набагато дієвіший в кампаніях з екстендерами — ці висновки підтверджені численними дослідженнями в Європі, Америці, Австралії і не підлягають сумніву. Однак сюжети з виносними елементами залишаються «родзинкою» Outdoor-кампаній і не претендують на масове тиражування на всіх носіях.

«Ми дуже часто отримуємо запити на створення екстендерів, — коментує Тетяна Денисюк, PR-директор «РТМ-Україна». — На жаль, далеко не завжди креативні агентства розуміють, що таке екстендеры, якими вони повинні бути згідно технічних вимог до конструкцій (вага, тип матеріалу, вітрове навантаження та ін.) і вимогам до вигляду конструкцій від міської влади. «РТМ-Україна» бере в роботу будь-які ідеї, і тут починається праця наших дизайнерів і технічних фахівців, адже вони краще за інших знають специфіку носіїв і найдієвіші способи обіграти їх за допомогою нестандартних рішень».

Ідея нестандартів весняної кампанії «Завжди свіже» створена незалежним рекламним агентством Royal Advertising на замовлення маркетинг-команди NOVUS. «РТМ-Україна» розробила Технічну документацію на виготовлення та монтаж елементів. У найкоротші терміни виносні елементи бордів були виготовлені та змонтовані нашим сервісом, і вже до початку травневих свят нестандартна реклама NOVUS радувала киян.
Рекламні щити з экстендерами розташовані на ключових магістралях столиці. У кампанії задіяні поверхні операторів A-PETROL, Bigmedia, Луверс, Перехід Аутдор, РТМ-Україна.