02.04.15
«РТМ-Україна» купила мережу рекламоносіїв у Сумах

Розширюючи регіональне покриття і підвищуючи якість своїх пропозицій для Клієнтів, Група Компаній «РТМ-Україна» придбала у локального оператора зовнішньої реклами «Рекордекс-Суми» 22 конструкції формату 6х3 м
реклама в сумах
До цього часу «РТМ-Україна» не була представлена в Сумах і забезпечувала Клієнтам тільки послуги баїнгу в цьому регіоні. З квітня 2015 р. компанія пропонує мережу власних рекламних носіїв, рівномірно розподілених містом.

Виходячи на локальний ринок зовнішньої реклами м. Суми, «РТМ-Україна» поширює на нього стандарти свого сервісу. Компанія інвестує в моніторинг і дослідження: вже з квітня 2015 всі придбані поверхні будуть індексовані в програмах дослідника зовнішньої реклами «Doors Consulting». Це також сприяє підвищенню якості послуг та прозорості ринку м. Суми.

Купівля мережі регіонального оператора - частина стратегії розвитку Групи Компаній «РТМ-Україна» в 2015 р. Стратегія передбачає кілька напрямків для посилення позиції оператора на ринку Out-of-Home Media, в числі яких: придбання існуючих локальних мереж з їх подальшою модернізацією та комплексні проекти благоустрою в містах України.

Нагадаємо, в лютому 2015 р. «РТМ-Україна» завершила 2-річний проект благоустрою у м. Вінниця,додавши до своєї мережі 60 сучасних носіїв середнього і малого міських форматів. З урахуванням цього проекту і з виходом на ринок м. Суми рекламна пропозиція «РТМ-Україна» для Клієнтів збільшилась з початку року в середньому на 150 поверхонь.