26.03.15
Сучасний підхід до встановлення рекламоносіїв

Найбільший національний оператор ООh-медіа Група Компаній «РТМ-Україна» завершила 2-річний проект благоустрою вулиць Вінниці.
Комплексний проект благоустрою — це коли оператор зовнішньої реклами розглядає місто як цілісне інформаційне середовище, входження в яке має бути акуратним і виправданим. Такий проект розробляється з урахуванням топографічних, історичних, інженерно-архітектурних особливостей кожної вулиці. Враховується також стан об'єктів комунальної соціальної інфраструктури, що створюють умови для комфортного перебування жителів міста на його вулицях (зупинки, огородження, освітлення та ін.).

Робота над Проектом у Вінниці була розпочата більше 2 років тому. За дослідницькою частиною, за створенням та оформленням Проекту слідувала його презентація в міській адміністрації. Важливо відзначити, що робота у Вінниці відрізнялася високою зацікавленістю міської влади у благоустрою міста європейського типу і в залученні інвестицій з боку бізнесу для досягнення цих цілей. В результаті між виконкомом міської ради Вінниці та ТОВ «РТМ-Україна» було укладено інвестиційний договір.
Етапи реалізації Проекту:

1. 20.06.2013. Сесією виконкому міської ради Вінниці затверджено Договір про реалізацію Проекту комплексного благоустрою території по просп. Коцюбинського (включаючи пл. Героїв Сталінграда) між Виконавчим комітетом Вінницької міської ради та ТОВ «РТМ-Україна».

2. Липень-листопад 2013 р. Оператор зовнішньої реклами «РТМ-Україна» впорядковує просп. Коцюбинського: встановлені та передані на баланс місту 6 сучасних павільйонів очікування громадського транспорту. Зупинки вироблені в Україні за європейськими зразками: точно такі ж павільйони ви побачите на вулицях міст Німеччини, Франції, Голландії, інших європейських країн. Обслуговування зупинок здійснює власний сервіс «РТМ-Україна» у Вінниці.

Оператором встановлена і передана на баланс місту унікальна ілюмінація, створена спеціально для Вінниці австрійською компанією «МK ILLUMINATION»: 10 світлових перетяжок над просп. Коцюбинського, 98 окремих елементів на опорах освітлення, 10 дерев прикрашені арт-підсвічуванням. Всі елементи створені з використанням енергозберігаючих технологій.

На проспекті, протяжністю 3 км, встановлено всього лише 30 рекламних носіївміського малого та середнього форматів: сіті-лайти та багатопозиційні скроли. Всі носії - тільки сучасні, європейського зразка, стильного дизайну. Їх презентабельний вигляд підтримується сервісом оператора у Вінниці.
3. 16.10.2014. Інвестиційний договір «Про реалізацію проекту комплексного благоустрою вул. Пирогова та вул. Соборної» між виконкомом Вінницької міської ради та ТОВ «РТМ-Україна» (Рішення виконкому № 2302 від 16.10.2014).

4. Жовтень-грудень 2014. «РТМ-Україна» змонтувала і передала на баланс місту 4 зупинки громадського транспорту по вул. Соборній, головній вулиці Вінниці. До речі, вона повністю вільна від реклами, адже це історична частина міста.

Але родзинка даного етапу Проекту - унікальна ілюмінація над бульварної зоною вул. Пирогова, що складається з 10 об'ємних фігур у двох мотивах - «Люди» і «Птахи». Урочисте включення ілюмінації відбулося в День Святого Миколая, 19 грудня, разом зі включенням головної новорічної ялинки Вінниці.

5. Січень-лютий 2015. Оператором встановлені 30 сучасних рекламних конструкцій міського малого та середнього форматів на одній з головних магістралей Вінниці - вул. Пирогова: 22 сіті-лайта (1,2х1,8 м) і 8 скролів (3,14х2,32 м).
ВИДЕО
Комплексный проект благоустройства в Виннице
Особливо хочеться відзначити участь та інтерес вінницької громадськості до змін, що відбуваються в місті. Інформація про Проект благоустрою центральних вулиць Вінниці великим національним оператором зовнішньої реклами розходилася в місцевих ЗМІ. Журналісти фотографували нові зупинкові комплекси, фотографували старі і виносили на обговорення вінничан. Громадяни порівнювали, висловлювали свою оцінки і побажання. Місцеві телеканали з ентузіазмом розповідали про нові зупинки та ілюмінації, цікавилися враженням городян.

У 2013 р. співробітники Вінницького літературно-меморіального музею ім. М. М. Коцюбинського звернулися до «РТМ-Україна» з проханням допомогти у висвітленні їх підготовки до майбутнього ювілею українського класика. Музей надав унікальні фотоматеріали та разом ми зробили цілу вуличну експозицію на просп. Коцюбинського, яка нагадує городянам про літературну спадщину великого письменника. На інформаційних табло зупинок транспорту в очікуванні автобуса можна було прочитати уривки з кращих ліричних новел Коцюбинського: щоб підняти настрій, щоб не забувати про головне в щоденній суєті. І цей хід також став предметом обговорення в міському медіасередовищі.

А на сіті-лайтах, встановлених зовсім недавно вздовж вул. Пирогова, розміщені сюжети, що оповідають про життя видатного хірурга (особливо про вінницький період), на честь якого названа вулиця. Портрети Н. І. Пирогова пензля видатних художників, вінницький будинок-музей і склеп Лікаря з великої літери - зараз в «галереї під відкритим небом», створеній на рекламних носіях «РТМ-Україна».

Весь великий 2-річний Проект благоустрою центральних вулиць Вінниці — приклад європейських партнерських відносин між міською владою, представником бізнесу зовнішньої реклами та міською громадськістю. Було неймовірно приємно працювати над Проектом, бачачи реальні перетворення і відчуваючи живий зворотній зв'язок з міста.

Внаслідок більш ніж 2-річних спільних робіт місто Вінниця отримало: 10 сучасних павільйонів очікування громадського транспорту, обслуговування яких здійснює сервіс «РТМ-Україна»; 128 елементів арт-підсвічування, виготовлених з використанням енергозберігаючих технологій, унікальних за своїм дизайном. Вони складають 2 комплекси ілюмінації, спеціально розроблені для Вінниці, на двох провідних магістралях. Змінився рекламний вигляд вулиць: зникло це строкате різноманіття рекламних розмірів і форм. Зараз вінницька реклама на вулицях, прилеглих до центру, приведена до єдиного європейського стандарту і за форматами, і за стилем, і за якістю.

«РТМ-Україна» отримала 60 сучасних рекламних конструкцій на преміум-локаціях Вінниці, ставши лідером її рекламного ринку. Інвестиції в Проект протягом 2 років з боку «РТМ-Україна» склали понад 4 млн грн.

Цей тип співпраці справедливо називають Принципом «Win-Win» (виграв-виграв), оскільки користь для всіх учасників очевидна. Так працюють найбільші оператори ООН-медіа в Європі та світі. Українська зовнішня реклама впевнено розвертається в бік європейських стандартів роботи, що передбачають її відповідальність за міське середовище як простір дії ООН-медіа.
На завершення хочемо зазначити, що Проект у Вінниці не був для «РТМ-Україна» першим досвідом комплексного благоустрою вулиць наших міст і, впевнені, не буде останнім. Він - чергова і дуже важлива віха на шляху масштабних європейських перетворень у нашій країні. «РТМ-Україна» продовжує системну роботу в цьому напрямку на своїй ділянці - на ринку Out-of-Home медіа; роботу, в якій поєднуються професіоналізм, діловий підхід, соціальна відповідальність бізнесу.
ВИДЕО
Уникальная иллюминация над бульваром Н. Пирогова