08.09.14
Соціальна складова зовнішньої реклами

«РТМ-Україна» віддає частину площин для соціально значущих повідомлень.
ртм-україна соціальна зовнішня реклама
Від початку війни наша компанія підтримує Українську Армію, постійно перераховуючи кошти у спеціалізовані фонди; як і в багатьох інших компаніях, наші співробітники збирають кошти для допомоги у волонтерських ініціативах. Але є дещо, що здатний зробити тільки оператор зовнішньої реклами: засобами свого медіа донести до городян різних міст важливі, часом життєво важливі, громадські меседжи.

Протягом кількох місяців «РТМ-Україна» розміщує на своїх площинах сюжети на підтримку України та її Армії. За законом, якщо сюжет визнаний соціальним, йому присвоюється коефіцієнт «0», який дозволяє оператору не сплачувати орендну вартість місця під рекламний носій, що на ньому експонується даний сюжет.

Але «РТМ-Україна» не претендує на нульовий коефіцієнт у даних випадках і в повному обсязі сплачує оренду у міські бюджети Києва, Чернігова, Черкас, Миколаєва та інших міст, в яких проводяться соціальні кампанії.

До Дня незалежності у співпраці із Фондом Миколи Томенка «Рідна країна» наша компанія розмістила у Києві сюжети з цитатами із творів великих українців. Проект також мав на меті показати єдність України, що її генії, народжені у різних куточках країни, мислили себе частиною єдиної держави. Подивіться у відео, як ми бачимо цей проект: з рекламних білбордів до киян звучать слова великих.
ВИДЕО
Проект фонду "Рідна країна"