18.02.14
Розпочато продаж реклами на ексклюзивній преміум-площадці України

Першим клієнтом, що абсолютно логічно, став автомобільний бренд Mercedes-Benz, генеральне представництво в Україні — компанія «АвтоКапітал».
Mercedes Benz реклама в жулянах
16 лютого у Центральному холі Терміналу «В» розпочала роботу промо-виставка новинок автоконцерну Mercedes-Benz. Зміна експозиції проводитиметься кожного разу, щойно нова модель виходитиме з баварського конвеєра.

Цим проектом Компанія «РТМ-Україна» відкриває унікальну рекламну площадку для просування товарів преміум-класу — Бізнес-термінал («В») Аеропорту «КИЇВ», введений в експлуатацію у грудні 2013 р. Найближчими днями на площі у Терміналу «В» будуть встановлені супер-сайти формату 16х4, 20х5 м.

За своїм стилем, дизайном, найвищим рівнем комфорта та функціональності Термінал «В» Аеропорт «КИЇВ» не має аналогів в Україні, що вимагає особливих рекламних рішень, які мають відповідати ідеології обслуговування пасажирів бізнес-авіації.

Аби реклама відповідала ексклюзивному статусу Терміналу, «РТМ-Україна» використовує найсучасніші технології в його залах, при цьому кількість рекламних локацій лишається лаконічною. Перші неординарні рекламні рішення, розроблені за активної участі керівництва Терміналу, уже втілюються у життя і чекають на своїх клієнтів.

Термінал «С» Аеропорту «КИЇВ» є елементом системи Fixed-BaseOperator (FBO), яка передбачає комплекс споруд та послуг для бізнес-авіації. Пропускна здатність Терміналу дозволяє обслуговувати одночасно до 100 пасажирів за годину.

Україна входить у першу десятку країн авіаційного ринку послуг бізнес-авіації. На сьогодні обсяг польотів української ділової авіації становить приблизно 1,5 тис. годин на місяць. Близько 70 % усіх польотів приходиться на Київський авіавузол, в якому безумовним лідером за кількістю бізнес-рейсів є Аеропорт «КИЇВ»: 80 % літаковилітів у діловому сегменті виконується із «КИЄВА».