11.01.2017
Тренди в медіа Out-of-Home. Частина 2.

Залишається стабільно успішним тандем ООН + Mobile. Особливо в контексті зростання кількості смартфонів.
Зовнішня реклама з використанням NFC-датчиків, QR-кодів або інших технологій залучає споживачів і спонукає їх взаємодіяти з ООН за допомогою смартфона і здійснювати у своїх девайсах дії, що стосуються рекламованих брендів. Зовнішня реклама перетворює «брендову рекламу» в «брендову поведінку», оскільки 66% дій, здійснених споживачами в смартфонах, стосуються бренду (пошук інформації в мережі або перехід на конкретний сайт).

Підтвердженням цього стали дослідження, проведені компаніями Nielsen (США) і Outsmart (Британія).
В тренді сучасні технології, які використовуються на різних етапах рекламної кампанії.
Великі дані, які використовуються в плануванні реклами, для початку повинні бути отримані за допомогою високотехнологічних девайсів, встановлених в Outdoor-конструкції. Це камери стеження, у тому числі з функцією розпізнавання об'єкта; маячки (beacon), які запускаються з додатків в смартфонах; датчики руху і т. д. Вони дають відомості про те, хто бачить ООН-рекламу, роблячи її більш ефективною і забезпечуючи більший ROI.

Так зовнішня реклама бере участь у створенні «розумних міст» і «інтернету речей» і вже в 2016 році є приклади того, як вона допомагала будувати відносини з городянами, забезпечувала їх сучасними послугами, щоб міста ставали ще більш привабливими для жителів, гостей та бізнесу.
маячки beacons в зовнішній рекламі
Ефективною і перспективною зовнішня реклама вбачається в контексті подорожей (дослідження Neilsen, проведене на замовлення Асоціації зовнішньої реклами Америки), а також створення «розумних » аеропортів — хабів вражень і досвіду подорожуючих —, в яких технології обміну даними між аеропортами, авіакомпаніями і споживачами знімають стрес з останніх, оскільки вони можуть отримувати інформацію про їх подорожі в режимі реального часу. Використовуючи аеропортовські програми та маячкові технології, бренди можуть охопити споживачів з моменту їх парковки до останнього повідомлення про посадку.

Тренд використання інноваційних технологій продовжиться в майбутньому і дозволить зовнішній рекламі відігравати значиму роль у житті споживачів. У 2016 р. він вже втілився в проекті Stroer (спільно з Vodafone) по установці датчиків на Outdoor-носіях в Німеччині, мета якого — надати рекламодавцям перспективні LTE і WLAN мережі. Технології розпізнавання об'єкта в зовнішній рекламі використовували Ocean Outdoor в партнерстві з Renault та Lamar Advertising в партнерстві з Chevrolet.
ВИДЕО
Vehicle Recognition in Outdoor
Тренд автоматизованого програмного продажу зовнішньої реклами (як класичної, так і цифрової) був одним з головним у прогнозах. Він вийшов за межі ринку США і діє вже у Великобританії, Австралії, Канаді та Франції. Цей тренд розглядає в одній із частин свого дослідження Джефф Тан (Posterscope). Він стверджує, що використання показників геолокалізованого аналізу аудиторії (GAI) в реальному часі — майбутнє програмної закупівлі зовнішньої реклами.

Цифровий Outdoor використовує набори даних для запуску реклами в режимі реального часу на цифрових екранах, в тому числі екрани, вбудовані у вуличні меблі і indoor-екрани. Також є можливість ті ж сегменти аудиторії і набори даних, що були зібрані для цифрової зовнішньої реклами, використовувати при плануванні традиційної ООН.
Підбиваючи підсумки 2016 року в зарубіжній ООН, можна сказати, що провідні оператори зовнішньої реклами роблять акцент на діджиталізацію рекламних носіїв і високу технологічність планування, проведення рекламних кампаній, однак і не скидають з рахунків традиційні рекламні носії, а вважають, що важливу роль в успішному розвитку індустрії зовнішньої реклами грає мудре комбінування цифрових і традиційних носіїв у рамках рекламної кампанії.

І, незалежно від типу використовуваного носія, успішна кампанія, в першу чергу, орієнтована на цільову аудиторію і взаємодію з нею, пропонує рішення, які корисні споживачеві, і одночасно підштовхує його до «брендової поведінки» і онлайн-покупок.