11.01.2017
Тренди в медіа Out-of-Home. Частина 1.

Торік Асоціація зовнішньої реклами Америки і Posterscope (Британія) у прогнозах на 2016 називали головні тренди ООН-індустрії, які ми і спостерігали протягом року в зарубіжній зовнішній рекламі.
Збільшення обсягів DOOH
Прогнозувалися великі інвестиції в розширення мережі цифрових носіїв, оскільки головне завдання ефективної кампанії — доставити повідомлення у потрібне місце і час. Звичайно ж, у 2016 році зросла кількість цифрових екранів різних розмірів.

Цифрова реклама не просто копіює все, що було на статичному вінілі. Сучасні технології дозволяють використовувати потоки даних для оптимізації контенту в режимі реального часу: контент з соціальних мереж, контент користувачів, дані про трафік, погоду, рахунки спортивних змагань, розклад потягів і т. ін. Прикладом такої реклами була кампанія бренду Coca-cola.
ВИДЕО
Share a Coke
Цифрові екрани стали елементом соціально значущих і корисних вуличних конструкцій
У Нью-Йорку встановили інформаційні кіоски в рамках створення першої у своєму роді високошвидкісної муніципальної Wi-Fi мережі LinkNYC. Всі послуги, що надаються кіосками (високошвидкісний інтернет, веб-браузер, зарядка мобільного телефону, дзвінки в будь-яку точку США — безкоштовні. Кіоски самоокупні за рахунок реклами, розміщеної на їх LED-екранах.

Крім наданих споживачам послуг, з допомогою кіосків збираються дані в режимі реального часу, які використовуються для ефективних рекламних кампаній на LED-екранах. Інформація не розголошується і не передається третім особам.
NYC kiosk цифрова зовнішня реклама
Діджитал-екрани активно монтують в зупинкові павільйони
Два великих проекти реалізовані у 2016 р.
  1. Діджиталізацію Лондону (London Digital Network (LDN) розпочато з проекту оцифрування Оксфорд-стріт, найбільш жвавої торговельної вулиці Лондону. Встановили 50 двосторонніх цифрових екранів на зупинках, розташованих поруч з преміум-магазинами. Лондонська цифрова мережа використовує Великі Дані і дозволяє брендам здійснювати медіа-планування і покупку за допомогою інструменту SmartBRICS, а платформа SmartCONTENT дозволяє рекламодавцям створювати контекстні оголошення.
  2. Clear Channel (США) уклала контракт з Transport for West Midlands (TfWM) — транспортним муніципальним органом Уест-Мідлендса (Англія). В рамках договору Clear Channel буде платити фіксовану суму кожен рік за ексклюзивне право продажу рекламних площин на третині автобусних зупинок. Інвестиції підуть на покращення транспортних послуг в Уест-Мідлендсі.
Ще один прогнозований тренд — використання великих даних і удосконалення вимірювань
Сучасні рекламодавці вимагають більш цільової реклами на основі великих даних. Для оптимізації вимірів і ефективного використання даних були запущені нові проекти та проведені дослідження. Основними цілями і результатами цих нововведень було розширення рівнів характеристик великих даних, їх точність і практична користь для рекламодавців і операторів зовнішньої реклами.
  • Аудиторське бюро TAB (Traffic Audit Bureau for Media Measurement Inc.) на початку року представило нову вимірювальну систему Operation M. O. R. E (Measurement Optimization and Ratings Enhancement), яка містить ще більше даних і у кожної одиниці інвентарю фіксуються рівні враження, які відображають певний тиждень, день і годину протягом року. Ця система дозволяє спрогнозувати охоплення аудиторії перед запуском рекламної кампанії і оцінити фактичні результати після її закінчення.
  • Компанія AT&T запустила мобільний статистичний аналітичний інструмент "AT&T Data Patterns". Він дозволяє ООН-рекламодавцям більш ефективно планувати, оптимізувати і оцінювати результати рекламної кампанії як на статичних, так і на цифрових білбордах.
  • Джефф Тан, віце-президент по стратегії компанії Posterscope, говорячи у своєму дослідженні сучасної ООН-індустрії про використання мобільних даних в ООН-плануванні, вважає важливим показник геолокалізованого аналізу аудиторії (Geo Audience Insights (GAI) Показник GAI – це цілісне розуміння поведінки різних груп споживачів і розуміння закономірностей переміщень цих груп. В результаті є можливість характеризувати кожну ООН-локацію, спираючись на поведінкові характеристики сегментів користувачів у співвідношенні до населення в цілому.
smart city наружная реклама на остановках
Наступні тренди:
  • OOH + Mobile
  • Сучасні технології в конструктиві носіїв ЗР
  • Автоматизовані програмні продажі зовнішньої реклами