10.07.2020
Досвід, що змінює нас на краще

Останні місяці проходить чимало онлайн-конференції і відеозустрічей, створено безліч подкастів, статей на нових і старих платформах для обміну думками кращих експертів світового Out-of-Home. Дискусії точаться навколо того, як зовнішня реклама адаптується до нової норми, і ось кілька тез.
АУДИТОРІЯ
  • З послабленням карантину люди стрімко повернулись на вулиці. В Україні навіть дуже стрімко: у травні за кілька днів показники автомобільних заторів у Києві та містах-мільйонниках сягнули і перевершили докарантинні межі. У червні 2020 трафік подекуди більший, ніж рік тому. Нижче дані останнього тижня червня від сервісу Tom Tom.
автомобільні затори київ одеса харків дніпро
  • Структура трафіку зазнала змін. Спочатку пересування громадян вулицями було більш локальним, у межах району. Інфраструктура мікрорайонів і житлових масивів, їх придатність для комфортного життя вкрай важливі. У світі спостерігаємо посилення тренду на планування житлових кварталів як екосистеми з усім необхідним для мешканців. Зовнішня реклама — частина екосистеми районів і міст. Навіть на піку карантину люди виходили з дому з важливих причин, одна з них — купити щось. Принцип маркетингових комунікацій: на своєму шляху до покупки споживач має бачити рекламу.
  • З відкриттям великих магазинів, офісів і з початком активного руху громадського транспорту трафік між центральною частиною міст і житловими масивами врівноважувався, про що свідчать онлайн-мапи заторів.
мапа заторів київ
Мапа заторів у Києві в останній тиждень червня 2020
  • Тримайте англійський неологізм: Staycation — новий поведінковий паттерн людей і спосіб відпочинку цього літа. Відпустка чи канікули (vacation), протягом яких ви лишаєтеся вдома (stay home). Однак, як показують опитування, частина народу попри все їде відпочивати і робитиме це переважно власним авто й у межах країни. Отже, реклама поза містами на автомобільних трасах знов актуальна.
КЛІЄНТИ
  • У травні оператори й агентства ООН фіксували відкладений клієнтський попит, відміну й перенесення на 2-е півріччя багатьох кампаній. У червні ситуація почала виправлятися: першими в Україні, як і в багатьох інших країнах, до Outdoor-реклами вдався локальний бізнес.
  • Щойно люди вийшли Out-of-Home, рекламодавці почали відновлювати зв'язки з ними в «новому старому» середовищі. Outdoor-рекламу включили бізнеси, які активно розміщувалися в Інтернеті і на ТБ: сервіси доставки, банківські послуги тощо. З обережною певністю оператори спостерігають відновлення клієнтської активності.
зовнішня реклама monobank
  • У плануванні кампаній фахівці відзначали певне зміщення фокусу від показників охоплення аудиторії вбік високої якості контакту. Цим можна пояснити класну рекламу в центральних адміністративних і торговельних районах міст під час локдауну: вона ставала вірусною і поширювалася у цифрових каналах.
emily crisp london outdoor ad
  • Експерти радять брендам зараз, крім суто продуктових пропозицій, давати позитивні меседжи з подякою, сповнені надії і такі, що надихають і підносять настрій. У США так зробили агенції Mekanism і Lamar Advertising, у Франції — громадська організація Bel-Ami.
Mekanism, Lamar Advertising
Селф-промо агенцій Mekanism та Lamar Advertising
Bel-Ami France
Кампанія про справжню хоробрість. Bel-Ami, Франція
  • Outdoor-медіа, особливо Digital Outdoor, має потенціал розвитку в напрямку інформаційних ресурсів — ЗМІ і соціальних мереж. Оператори збільшуватимуть частку власного й користувацького інформаційного контенту на цифрових панелях, вважає голова Асоціації операторів DOOH Америки Баррі Фрай, адже цифрові панелі довели свою еффективність в інформуванні населення щодо стану справ у місті і про найбільш ефективні моделі поведінки, яких слід дотримуватись.
hyundai Innocean реклама австралія
Реклама Hyundai від агенції Innocean в Австралії, червень 2020
Частина 2 про технології, терміни, Programmatic і переваги Out-of-Home за посиланням.