04.04.2018
Динаміка чи статика? Який спосіб подання контенту обрати

У цифровій зовнішній рекламі немає таких дилем, бо вона об'єднує краще і збільшує потенціал Вашого креативу.
Запропонувавши ринку DNP Airport, ми відправили нашим клієнтам вимоги до цифрового контенту. Вони містили 3 опції: електронний постер, анімований електронний постер та відео.

І знаєте що — абсолютна більшість клієнтів, які обрали DNP, підготували класні, видовищні та яскраві відео! Якість контенту шикарна, що зрозуміло, адже на супер-сучасних цифрових панелях з якістю зображення Ultra HD усі кольори професійно зробленого відео виглядають контрастно, соковито й привабливо!
Як спеціалістам у зовнішній рекламі, що здебільшого працюють із постерами — статичними сюжетами, виготовленими засобами графічного дизайну, — нам трохи дивно: невже постери відживають своє і все скоро буде не просто діджитал, а відеодіджитал?

Популярність відео зростає в інтернет-рекламі: відеоконтент має вискокі показники CTR (click-through-rate, клікабельність), що приваблює рекламодавців. Та фахівці інтернет-маркетингу знають: і статичні, і динамічні сюжети мають однакові шанси на супер-успіх кампаній! Головне: доцільність і якість контенту!

Немає сенсу порівнювати відео й електронний постер для того, щоб обрати щось одне. У кожного типу реклами є переваги. Наприклад, електронний постер виготовити простіше і швидше: дайте професійному дизайнеру чіткий бриф і за кілька годин чи навіть хвилин матимете готовий сюжет для швидкого старту кампанії. Привабливі іміджі, зрозумілий слоган чи call-to-action, висока якість графічного дизайну, і кампанія буде помітною. Як ця бразильська реклама для Jeep від агенції F.biz.
городская уличная мебель и наружная реклама
Але можна піти далі. Цифрова Out-of-Home реклама дає постеру динаміку, яка гарантовано чіпляє око. Порівняйте два сюжети на цифровому і звичайному носії.
Цифровий анімований постер, який «РТМ Діджитал» пропонує у якості рекламного контенту для DNP, має ті ж переваги, що і відеоролік: в ньому можна подати більше інформації про продукт, яку в разі необхідності легко змінити: сезонні акції, нові актуальні знижки, відгуки клієнтів тощо.
В контексті цифрової зовнішньої реклами чи не єдина перевага відео над анімованим постером в тому, що відео дає більше можливостей показати продукт із різних боків, ближче й далі, під різними кутами, відео може розповісти класну історію…

Тільки погляньте на цей ролік для Volvo від агенції Forsman & Bodenfors.
І погляньте на анімований постер для Cadillac від агенції Rokkan (США).
Конкуренція між ними неможлива, вони надто гарні! Єдине важливе уточнення: специфіка Out-of-Home медіа в тому, що споживач реклами рухається повз контент. А для кращого сприйняття щось одне має бути статичним кілька секунд: або ви стоїте, переглядаючи рекламу, або ви йдете-їдете повз статичний рекламний контент. Тож відеоролік з Volvo краще підходить для інтернет-реклами, він для неї і готувався.

Отже, коли готуєте контент для DNP, не засмучуйтесь, що немає кому зробити відео, хоча в «РТМ Діджитал» Вам допоможуть із цим. Не забувайте про легший, але не менш ефективний шлях: цифровий анімований постер.
Дякуємо за увагу! Використовуйте наші мережі для Ваших великих ідей!