МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "КИЇВ" (Жуляни)
Брендінг рекламних поверхонь
Готель One&Only пропонує люксовий відпочинок в ОАЕ. Тож свою рекламу бренд розмістив у бізнес-залі Терміналу "А" Міжнародного аеропорта "КИЇВ" (Жуляни). Кампанія тривала зиму 2019-2020 рр.
Скляні поверхні в Аеропорті дуже класно надаються до брендування, і Клієнти не втрачають нагоди забрендувати двері і скляні фасади в Терміналах "А" і "В".
Колони Терміналу "А" брендують з першого року роботи Аеропорту "КИЇВ". У 2019 році Термінал було розширено, кількість колон збільшено, для реклами сформовано 2 крутих пакети, які користуються високим попитом у клієнтів
У зоні прильоту одним із популярних видів нестандартної реклами є брендінг стрічки отримання багажу. Компанія "Алло" у 2018 р. брендувала власне стрічку, а автомобіль Jeep двічі, у 2016 і 2018 рр., робив брендінг фасаду над стрічкою, щоби показати переваги великого багажника автівки
Коли Клієнт обирає брендування разом із розміщенням реклами на стандартних рекламних площинах, увесь простір Аеропорту "КИЇВ" отримує кольори бренду, а його меседжи видимі звідусіль, що у Центральному холі, що з 2-го поверху. У 2015 р. "МТС-Україна" анонсував таким чином зв'язок 3G, а грузинський девелопер Orbi Group у 2017 р. робив промо житлової та комерційної нерухомості в Батумі
До речі, Orbi Group також ставили промо-стійку, за якою дівчата-промоутери консультували пасажирів щодо інвестицій у нерухомість. У Терміналі "А" визначено кращі точки для встановлення промо-стійок та роботи промоутерів будь-якого класу товарів
Слідкуйте за нашими кейсами
#rtm та #rtmdigital