Реклама в Жулянах (Міжнародний аеропорт "КИЇВ") — від ексклюзивного оператора зовнішньої реклами. (044) 498 5 498
Аеропорт "КИЇВ"
Outdoor-реклама
Indoor-реклама
BTL&Events
Реклама в журналі
БІЛБОРД
Перед терміналами Аеропорту "КИЇВ" встановлені білборди великих форматів - 4х16 та 5х20 м.

Рекламні конструкції виготовлені в Україні, встановлені та обслуговуються компанією "Техногруп", генеральним підрядником "РТМ-Україна" із сервісу

Помітна, ефектна й ефективна реклама

Поліграфія — непросвічуваний FrontLit, 510 г / м²
СІТІ-ЛАЙТ
Рекламні конструкції площею 1,8х1,2 м встановлені на алеї, що веде до Привокзальної площі Аеропорту "КИЇВ" (Жуляни)

Цей формат реклами особливо популярний через недорогу вартість виробництва поліграфії для носіїв

Пропонуємо брендінг цілої лінійки сіті-лайтів, а також рекламу на окремих конструкціях

Поліграфія — папір BackLit – 150 г / м²
БРЕНДМАУЕР
З площі перед терміналами "А" та "D" видно найбільші рекламні носії Аеропорту
Два брендмауери на фасаді Терміналу "D" (5х15 та 5х8,5 м) і головний банер 4х10 м на фасаді Терміналу "А"

Звертайтеся до "РТМ-Україна" за актуальною інформацією щодо зайнятості носіїв та вартості реклами на них

Поліграфія — непросвічуваний FrontLit, 510 г / м2
КОЛОНИ
16 колон вздовж фасаду Терміналу "А та 4 колони біля входу в Термінал "В" (бізнес-авіація та приватні джети) — це комплекс піларів на території Аеропорту "КИЇВ" (Жуляни)

Колони оснащені архітектурним підсвічуванням, виготовленим зі світлодіодів. Кількість підсвічуваних кололн та варіації освітлення завдаються автоматично

Провідні бренди претендують на розміщення реклами на колонах, яка стає частиною візуального простору Аеропорту "КИЇВ", одного із символів столиці України

Поліграфія — непросвічуваний FrontLit 510 г / м²
ХОЛДЕР
На центральній алеї, що веде до терміналів "А" та "D", встановлено рекламні носії типу Holder

Пропонуємо пакет із 24 рекламних носіїв

Поліграфія — непросвічувани банер BlokOut, 380 г/м2
ПАНО
Один із найпопулярнішіх видів реклами в Аеропорті "КИЇВ" (Жуляни). Усі конструкції виготовлені, встановлені та ексклюзивно продаються одним рекламним оператором в Аеропорті — "РТМ-Україна"

33 рекламних площини індивідуальних форматів гармонійно вписані в інтер'єри терміналів Аеропорту

Поліграфія — непросвічуваний FrontLit от 410 г/м²
СІТІ-ЛАЙТ
Всередині терміналів "А" та "D" встановлено 14 рекламних конструкцій типу сіті-лайт

Вони розташовані вздовж шляхів пасажирів, що відлітають і що прилетіли в Аеропорт "КИЇВ", в тому числі в так званих "чистих" зонах терміналів, де здійснюється митний і паспортний контроль

Отже, в реклами на цих конструкціях немає шансів лишитися непомітною. Клієнтів також приваблює низька вартість друку рекламних постерів для цих носіїв

Поліграфія — папір BackLit, 150 г / м²
LED-МОНІТОР
24 LED-монітори розташовані в ключових зонах терміналів "А" та "D": залах реєстрації та очікування вильоту, у зонах митного й паспортного контролю, у залах отримання багажу, у зонах Duty Free тощо

Найсучасніші LED-TV діаметром 42" (1039 мм), 50" (1208 мм) та 60" (1318 мм) забезпечують трансляцію відеосигналу HD-якості, в тому числі через IPTV

Вимоги до відеофайлів:
формат — .avi
Розширення: 1024x768 dpi, 1024x576 dpi
Рекомендований хронометраж ролику — 30 сек.
Головні повітряні ворота столиці України. Другий за значенням міжнародний аеропорт країни та провідний у форматі Point-to-Point.
СУЧАСНИЙ АЕРОВОКЗАЛ
3 термінали:
"А" — міжнародні авіарейси
"D" — внутрішні перельоти (Domestic Flights)
"В" — бізнеса-авіація та Private Jets

Реклама в АП "КИЇВ" (Жуляни) охоплює усі площадки Аеропорту: від заїзду до Привокзальної площі, супроводжує пасажирів за логікої їх проходження на борти, а також від виходу з літака й до виїзду з аеропорту для пасажирів, що прилетіли

Сучасні конструкції великих, середніх і малих форматів, комплекс цифрових носіїв, площадки для BTL та івентів
АП "КИЇВ" (Жуляни) орієнтований на транспортну модель Point-to-Point, коли столиця України є відправною і кінцевою точкою призначення пасажирів в їх маршруті. У форматі Hub&Spoke АП "КИЇВ" працює для кількох рейсів авіакомпанії Wizz Air, оскільки є базовим аеропортом цього відомого лоукостеру в Україні

Саме модель Point-to-Point дозволяє "КИЄВУ" бути розташованим на відстані 8 км від центру столиці. За даними авіакомпаній, подорожі "з-точки-в-точку" є більш екологічними з погляду витрат пального на 1 пасажира і з погляду зниження забруднення навколишнього середовища. Таке розташування суттєво економить час пасажира, що його він витрачає на дорогу в цілому
Середньомісячний пасажиропотік в Аеропорті "КИЇВ" становить близько 100 000 осіб. Понад 80 % пасажиропотоку припадає на міжнародні рейси

За 12 міс. 2016 року послугами Аеропорту скористалися 1 млн 127 тис. 500 пасажирів. У 2016 році пасажиропотік Аеропорту "КИЇВ" (Жуляни) зріс на 19 % порівняно з даними минулого року

При плануванні рекламних кампаній в Аеропорті "КИЇВ" розраховуйте на аудиторію з доходами середній+ і вище
ТЕСТУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ
Результати дослідження компанії Nielsen на замовлення оператора Clear Channel Outdoor показали, що аудиторія аеропортів надзвичайно позитивно ставиться до можливостей спробувати товари та послуги, пропоновані брендами в BTL-акціях

73 % подорожан зацікавлені в інтерактивній взаємодії з продуктами, що рекламуються (особливо зі сфери електроніки: ноутбуки, планшети, смартфони тощо)
ПЛОЩАДКИ ДЛЯ ЕКСПОНУВАННЯ
"РТМ-Україна" забезпечує якісне проведення будь-яких BTL-кампаній для аудиторії Аеропорту "КИЇВ" (Жуляни)

Нестандартне розміщення також означає брендування поверхонь (стіни, підлога, фрізи) і площадки під експонування
СПЕЦІАЛЬНІ ПОДІЇ
Аеропорт "КИЇВ" вже став унікальним місцем для проведення заходів будь-якого формату: від прес-конференцій до арт-презентацій, корпоративних тусовок, модних показів, стильних вечірок і тест-драйвів автомобілів

Щоби ознайомитися з локаціями, будь ласка, запишіться на екскурсії терміналами Аеропоту "КИЇВ", які ми влаштовуємо за запитами наших потенційних клієнтів, за тел. (044) 498 5 498
РЕКЛАМНА ПОЛІГРАФІЯ
Корпоративні журнали й періодична преса, рекламні ліфлети, купони, флайери та будь-які види поліграфії

Шляхом слідування пасажирів в Терміналі "А" встановлені брендовані промо-стійки "РТМ-Україна", призначені для рекламної інформації чи сувенірної продукції наших клієнтів

Пропонуємо лишити Вашу поліграфію для пасажирів у бізнес-лаунжі в Терміналі "А" та VIP-клієнтів Терміналу "В" (бізнесова авіація)

Загальна кількість місць для розташування реклами — 30
ЖУРНАЛ АЕРОПОРТУ "КИЇВ"
Виходить накладом 10 000 примірників 4 рази на рік і безкоштовно розповсюджується в терміналах Аеропорту

Крім того, 5 українських авіакомпаній взяли його для розміщення на загалом 10 бортах літаків. Отже, весь наклад повністю розповсюджується серед аудиторії Аеропорту

Реклама на шпальтах, на внутрішніх сторінках журналу, PR-тексти, фоторепортажі, нестандартні види рекламних проявів — усе для точно визначеної цільової аудиторії пасажирів Міжнародного Аеропорту "Київ" (Жуляни)
ВІДЕО
Тест-драйв Mercedes-Benz класу "С" в Аеропорту "КИЇВ"
ВІДЕО
Національний тур дизайнерів України "Найулюбленіша"
ВІДЕО
Презентація тревел-карти "Усі милі"
Відкрити презентацію реклами в терміналах А, В і D Аеропорту "КИЇВ"
Відкрити презентацію BTL&Events в Міжнародному Аеропорту "КИЇВ"
Зворотний зв'язок