НАЦІОНАЛЬНИЙ ОПЕРАТОР РЕКЛАМИ

Sales House в
Out-of-Home медіа
Реклама всіх форматів у кожному місті України. Вирішення комунікаційних завдань Клієнта інструментами медійного планування (OTS, GRP, Reach, Frequency), пост-аналіз кампаній. Спільні продажі та баїнг
Власник рекламного інвентарю
Єдиний національний оператор, що має інвентар і працює у всіх сегментах OOh: Outdoor, Indoor, Transit. Щомісячний площинний обіг — понад 12 000 поверхонь. Партнер Аеропорту "КИЇВ" (Жуляни) та Укрзалізниці
Виробничі потужності і сервіс
Всеукраїнська моніторингова та логістична служба. Сервісні бригади, автопарк і складські приміщення. Виробництво, встановлення й обслуговування рекламного інвентарю
КОМПАНІЇ ГРУПИ "РТМ-УКРАЇНА"
  • Sales house зовнішньої реклами
  • Спільні продажі
  • Пакетні пропозиції
  • Медіапланування
  • Баїнг
  • Пост-аналіз кампаній
  • Генеральний підрядник «РТМ-Україна»
  • Сервісні бригади і автопарк
  • Всеукраїнська моніторингова та логістична служба
  • Виробництво рекламних конструкцій
  • Проекти благоустрою міського середовища
Власник рекламних арок на автомагістралях України
  • All-in-One в Інтернет-рекламі
  • Рекламні пакети
  • Поведінковий таргетинг
  • Мобільна реклама та Skype
Засновник приватних корпоративних каналів (Digital Indoor)
НАША КОМАНДА
Олег Невельчук
Генеральный директор
Засновник й ідейний натхненник компанії, яка за 15 років успішної роботи зросла в Групу «РТМ-Україна». Вирішує стратегічні питання розвитку Групи
Валерій Філіпчук
Директор ТОВ "РТМ-Україна"
В РТМ з 2002. З 2004 — директор «РТМ-Медіа» (баїнг). З 2007 — директор «РТМ-Україна». Забезпечує ефективну роботу компанії
Олег Волошин
Директор із розвитку "РТМ-Україна"
Стояв біля витоків компанії, працює з початку її заснування. З нуля створив сервіс «РТМ-Україна». Забезпечує ефективний розвиток мережі рекламоносіїв
Василь Ратушний
Директор "Аутдор Україна"
Очолює компанію, що розвиває напрямок аутдору «Магістральні рекламні арки» на автошляхах України. В «РТМ-Україна» — з 2001
Костянтин Гейбович
Директор ВК "Техногруп"
Має 10-річний досвід керівництва компаніями, операторами OOh медіа. До команди "РТМ-Україна" приєднався в серпні 2016
Тетяна Соломенко
Директор Департаменту продажів
З 2006 р. в компанії. Входить до складу Технічної групи Індустріального комітету зовнішньої реклами. З лютого 2014 р. — директор Департаменту продажів
Тетяна Махринська
Директор з клієнтського сервісу
Понад 12 років досвіду в продажах, в тому числі в комерційних департаментах провідних операторів зовнішньої реклами. З червня 2016 відповідає за клієнтський сервіс
Алла Павлова
Директор Департаменту аналітики
Прийшла в «РТМ-Україна» у 2006 р. на позицію менеджера Відділу продажів, через 2 року очолила Відділ. З червня 2016 очолює Аналітичний департамент "РТМ-Україна"
Тетяна Куценко
Директор Департаменту контролінга
17 років у зовнішній рекламі. Працювала Медіадиректором, керувала продажами, набором великих адресних програм і баїнгу. З червня 2016 очолює Департамент контролінгу
Наталія Шайдюк
Директор з розвитку Transit AD
Дипломований спеціаліст у сфері залізничного транспорту. В РТМ з 2007 р. Відповідає за розвиток реклами на транспорті: мережі на залізницях та в АП "КИЇВ"
Тетяна Денисюк
PR Директор
Більше 10 років в PR. Працювала як в Агентстві, так і на стороні Клієнта. Відповідає за зв'язки Компанії зi ЗМІ, ефективні зовнішні та внутрішні комунікації
НАШІ КЛІЄНТИ
Провідні рекламні холдинги України
НАША ІСТОРІЯ
2016

Січень 2016. «РТМ-Україна» припинила експлуатацію рекламного формату тролів (1х5 м) в Києві, знявши всі свої рекламні поверхні до 1 лютого 2016. Завершено 12-річний успішний проект. Рішення прийнято у рамках робіт із впорядкування зовнішньої реклами в Києві, що має на меті зменшення її кількості та забезпечення європейських принципів розвитку.

Травень 2016. "РТМ-Україна" виграла тендер Міжнародного Аеропорту "Київ" ім. Ігоря Сікорського (Жуляни) і підтвердила своє право бути ексклюзивним представником Аеропорту на рекламному ринку. Компанія пропонує всі види зовнішньої реклами в Міжнародному Аеропорту "Київ" (Жуляни), BTL-акції, ambient-кампанії та спеціальні події.
2015
Червень 2015. «РТМ-Україна» відкрила у складі Групи Компаній інтернет-агентство «РТМ Діджитал». Агентство пропонує повний набір інструментів планування та проведення кампаній в Інтернеті: індивідуальні і пакетні продажі медійної реклами (банерної і відео), поведінковий таргетинг, нестандартну рекламу, крос-медійні проекти.

Жовтень 2015. Реалізований пілотний проект благоустрою території в Білій Церкві: 2 зупинки міського транспорту обладнані автоматом для поповнення рахунків і безкоштовним Wi-Fi, інформаційна афішна тумба і архітектурне підсвічування колонади і сходів у сквері на вул. Леваневського.

Грудень 2015. Завершено роботи з благоустрою в Харкові: змонтовано 3 павільйони очікування транспорту на Московському проспекті, 5 павільйонів на вул. Клочківській, 12 інформаційних панелей формату 3х6 м і 22 світлодіодних мотиви «Зірка» на опорах освітлення вздовж Московського проспекту.
2014
Завершено черговий етап комплексного благоустрою центральних вулиць Вінниці зупинками міського транспорту. Над пішохідною частиною вулиці Пирогова інстальовано унікальну ілюмінацію з 10 фігур, що повторюють мотиви «Птахи» і «Люди». Ілюмінація створена на основі енергозберігаючих технологій і споживає не більше електроенергії, ніж 2 ліхтаря.
2013
Одна з головних вулиць Вінниці, проспект Коцюбинського, прикрашений сучасною світлодіодною ілюмінацією, яку на замовлення «РТМ-Україна» виготовила австрійська компанія «MK ILLIMINATION». Нове освітлення — частина проекту комплексного благоустрою вулиць міста новими рекламними носіями сіті-формату (сіті-лайти, скролли, зупинки транспорту). Проект продовжується на інших вулицях Вінниці у 2014 р.
2012
Березень 2012. «РТМ-Україна» стала переможцем конкурсу на право розміщення елементів благоустрою у Харкові. Згідно з рішенням міськвиконкому, компанія інсталює зупинкові павільйони на ділянках 10 вулиць і магістралей міста.

Травень 2012. Реалізований проект по розміщенню реклами в новому терміналі «А» Міжнародного аеропорту «КИЇВ» (Жуляни). «РТМ-Україна» — переможець тендеру з вибору єдиного рекламного оператора в Аеропорту і, згідно з контрактом, встановила 90 рекламних конструкцій різних форматів, комплекс indoor-реклами з 24 сучасних LED-екранів.
2011
«РТМ-Україна» анонсує розвиток нового аутдор-формату — європейського middle. Конструкції 2х3 м з внутрішнім підсвічуванням, сюжети в них прокручуються (скролл-системи). Вони гармонійно вписуються в міське середовище і супроводжуються сателітами у вигляді лінійки вуличних меблів. Група Компаній вже налагодила серійне виробництво скролiв (scrolling billboards) в Україні на базі імпортних комплектуючих.
2010
Завершено 2-річний проект з оснащення центральних вулиць Одеси сучасними функціональними і стильними вуличними меблями. В рамках проекту встановлено нові зупинки міського транспорту, лави та ліхтарі в парках, міський годинник, сіті-лайти та скроли.
2009
Частка рекламних площин «РТМ-Україна» серед загальної кількості рекламних носіїв зросла до 8 %. Компанія є 3-м оператором зовнішньої реклами країни за кількістю інвентарю і найбільшим національним оператором.
2008
«РТМ-Україна» розширює свою присутність на півдні країни, ставши акціонером однієї з провідних компаній в Одесі — РА «Сіті» — і додавши до своєї адресної програми 325 площин сіті-формату і 58 бек-лайтів.
Старт проекту установки міських вуличних меблів в Одесі став початком розвитку нового напрямку діяльності «РТМ-Україна» — реалізація комплексних проектів благоустрою міст.
2007
Лютий 2007. Купівлею активів оператора ТОВ «Рекламне агентство «Емсі Груп» «РТМ-Україна» збільшує кількість своїх рекламних поверхонь і займає 3-е місце на ринку зовнішньої реклами України.

Листопад 2007. Компанія збільшила мережу носіїв в Чернігівському регіоні шляхом купівлі локального оператора компанії "Реклама та Друк".
2006
«РТМ-Україна» розширює свою присутність у Донецьку шляхом купівлі мережі локального оператора «Укрспецреклама»; у Харкові — компанії «Крафт», у Миколаєві – компанії «Сігма Спорт Інвест».
2005
Створена компанія «Аутдор Україна» для реалізації нового для ринку проекту — покриття головних автомобільних магістралей мережею рекламних арок великого формату. «Аутдор Україна» експлуатує 77 конструкцій «Арка», що несуть 154 рекламні площини 3х18 м.
2004
Запущено новий за ідеологією і форматом проект — мережа тролів 1х5 м, яка покрила Київ понад 1200-ми площин. Для реалізації проекту в Групі "РТМ-Україна" створена дочірня компанія «Аутдор-Альянс», яка стає оператором № 1 у сегменті реклами на тролах.
2003
"РТМ-Україна" розширює свою мережу новим середнім міським форматом, встановивши у Києві, Миколаєві та Харкові мережу сучасних пілонів 1,5х3 м.
Реалізовано амбітний і ризикований проект, успішність якого перевершила всі очікування: встановлена лінійка щитів 8х4 м на трасі Київ-Бориспіль.
2002
Розпочата активна кампанія по збільшенню власної мережі "РТМ-Україна" шляхом придбання активів діючих операторів зовнішньої реклами.
2001
Лютий 2001 р. — створення ТОВ "РТМ-Україна", головної компанії майбутньої Групи. Розпочато проект встановлення рекламних конструкцій на залізничних вокзалах країни.

Восени 2001 р. «РТМ-Україна» встановила в Києві першу кілька щитів 3х6 м, що стало початком будівництва компанією власної всеукраїнської рекламної мережі.
Зворотний зв'язок