НАЦІОНАЛЬНИЙ ОПЕРАТОР РЕКЛАМИ

Sales House в
Out-of-Home медіа
Реклама всіх форматів у кожному місті України. Вирішення комунікаційних завдань Клієнта інструментами медійного планування (OTS, GRP, Reach, Frequency), пост-аналіз кампаній. Спільні продажі та баїнг
Власник рекламного інвентарю
Єдиний національний оператор, що має інвентар і працює у всіх сегментах OOh: Outdoor, Indoor, Transit. Щомісячний площинний обіг — понад 12 000 поверхонь. Партнер Аеропорту "КИЇВ" (Жуляни) та Укрзалізниці
Виробничі потужності і сервіс
Всеукраїнська моніторингова та логістична служба. Сервісні бригади, автопарк і складські приміщення. Виробництво, встановлення й обслуговування рекламного інвентарю
Доля "РТМ-Україна" в ТОП-10 найбільших національних операторів реклами — 14 %. Ми є 4-ми за кількістю інвентарю з-поміж майже 700 рекламних операторів України
КОМПАНІЇ ГРУПИ "РТМ-УКРАЇНА"
  • Sales house зовнішньої реклами
  • Спільні продажі
  • Пакетні пропозиції
  • Медіапланування
  • Баїнг
  • Пост-аналіз кампаній
  • Генеральний підрядник «РТМ-Україна»
  • Сервісні бригади і автопарк
  • Всеукраїнська моніторингова та логістична служба
  • Виробництво рекламних конструкцій
  • Проекти благоустрою міського середовища
Власник рекламних арок на автомагістралях України
  • All-in-One в Інтернет-рекламі
  • Рекламні пакети
  • Поведінковий таргетинг
  • Мобільна реклама та Skype
Засновник приватних корпоративних каналів (Digital Indoor)
НАША КОМАНДА
Олег Невельчук
Генеральный директор
Засновник й ідейний натхненник компанії, яка за 15 років успішної роботи зросла в Групу «РТМ-Україна». Вирішує стратегічні питання розвитку Групи
Валерій Філіпчук
Директор ТОВ "РТМ-Україна"
В РТМ з 2002. З 2004 — директор «РТМ-Медіа» (баїнг). З 2007 — директор «РТМ-Україна». Забезпечує ефективну роботу компанії
Олег Волошин
Директор із розвитку "РТМ-Україна"
Стояв біля витоків компанії, працює з початку її заснування. З нуля створив сервіс «РТМ-Україна». Забезпечує ефективний розвиток мережі рекламоносіїв
Василь Ратушний
Директор "Аутдор Україна"
Очолює компанію, що розвиває напрямок аутдору «Магістральні рекламні арки» на автошляхах України. В «РТМ-Україна» — з 2001
Костянтин Гейбович
Директор ВК "Техногруп"
Має 10-річний досвід керівництва компаніями, операторами OOh медіа. До команди "РТМ-Україна" приєднався в серпні 2016
Тетяна Соломенко
Директор Департаменту продажів
З 2006 р. в компанії. Входить до складу Технічної групи Індустріального комітету зовнішньої реклами. З лютого 2014 р. — директор Департаменту продажів
Тетяна Махринська
Директор з клієнтського сервісу
Понад 12 років досвіду в продажах, в тому числі в комерційних департаментах провідних операторів зовнішньої реклами. З червня 2016 відповідає за клієнтський сервіс
Алла Павлова
Директор Департаменту аналітики
Прийшла в «РТМ-Україна» у 2006 р. на позицію менеджера Відділу продажів, через 2 року очолила Відділ. З червня 2016 очолює Аналітичний департамент "РТМ-Україна"
Тетяна Куценко
Директор Департаменту контролінга
17 років у зовнішній рекламі. Працювала Медіадиректором, керувала продажами, набором великих адресних програм і баїнгу. З червня 2016 очолює Департамент контролінгу
Наталія Шайдюк
Директор з розвитку Transit AD
Дипломований спеціаліст у сфері залізничного транспорту. В РТМ з 2007 р. Відповідає за розвиток реклами на транспорті: мережі на залізницях та в АП "КИЇВ"
Тетяна Денисюк
PR Директор
Більше 10 років в PR. Працювала як в Агентстві, так і на стороні Клієнта. Відповідає за зв'язки Компанії зi ЗМІ, ефективні зовнішні та внутрішні комунікації
НАШІ КЛІЄНТИ
Провідні рекламні холдинги України
НАША ІСТОРІЯ
2017
Травень 2017. Соціальна ініціатива. Навесні одеськом парку "Меморіал 411-ї батареї" необхідні нові лави. Компанія профінансувала виготовлення лавочок і подарувала їх Одесі
2016

Січень 2016. «РТМ-Україна» припинила експлуатацію рекламного формату тролів (1х5 м) в Києві, знявши всі свої рекламні поверхні до 1 лютого 2016. Завершено 12-річний успішний проект. Рішення прийнято у рамках робіт із впорядкування зовнішньої реклами в Києві, що має на меті зменшення її кількості та забезпечення європейських принципів розвитку.

Травень 2016. "РТМ-Україна" виграла тендер Міжнародного Аеропорту "Київ" ім. Ігоря Сікорського (Жуляни) і підтвердила своє право бути ексклюзивним представником Аеропорту на рекламному ринку. Компанія пропонує всі види зовнішньої реклами в Міжнародному Аеропорту "Київ" (Жуляни), BTL-акції, ambient-кампанії та спеціальні події.
2015
Червень 2015. «РТМ-Україна» відкрила у складі Групи Компаній інтернет-агентство «РТМ Діджитал». Агентство пропонує повний набір інструментів планування та проведення кампаній в Інтернеті: індивідуальні і пакетні продажі медійної реклами (банерної і відео), поведінковий таргетинг, нестандартну рекламу, крос-медійні проекти.

Жовтень 2015. Реалізований пілотний проект благоустрою території в Білій Церкві: 2 зупинки міського транспорту обладнані автоматом для поповнення рахунків і безкоштовним Wi-Fi, інформаційна афішна тумба і архітектурне підсвічування колонади і сходів у сквері на вул. Леваневського.

Грудень 2015. Завершено роботи з благоустрою в Харкові: змонтовано 3 павільйони очікування транспорту на Московському проспекті, 5 павільйонів на вул. Клочківській, 12 інформаційних панелей формату 3х6 м і 22 світлодіодних мотиви «Зірка» на опорах освітлення вздовж Московського проспекту.
2014
Завершено черговий етап комплексного благоустрою центральних вулиць Вінниці зупинками міського транспорту. Над пішохідною частиною вулиці Пирогова інстальовано унікальну ілюмінацію з 10 фігур, що повторюють мотиви «Птахи» і «Люди». Ілюмінація створена на основі енергозберігаючих технологій і споживає не більше електроенергії, ніж 2 ліхтаря.
2013
Одна з головних вулиць Вінниці, проспект Коцюбинського, прикрашений сучасною світлодіодною ілюмінацією, яку на замовлення «РТМ-Україна» виготовила австрійська компанія «MK ILLIMINATION». Нове освітлення — частина проекту комплексного благоустрою вулиць міста новими рекламними носіями сіті-формату (сіті-лайти, скролли, зупинки транспорту). Проект продовжується на інших вулицях Вінниці у 2014 р.
2012
Березень 2012. «РТМ-Україна» стала переможцем конкурсу на право розміщення елементів благоустрою у Харкові. Згідно з рішенням міськвиконкому, компанія інсталює зупинкові павільйони на ділянках 10 вулиць і магістралей міста.

Травень 2012. Реалізований проект по розміщенню реклами в новому терміналі «А» Міжнародного аеропорту «КИЇВ» (Жуляни). «РТМ-Україна» — переможець тендеру з вибору єдиного рекламного оператора в Аеропорту і, згідно з контрактом, встановила 90 рекламних конструкцій різних форматів, комплекс indoor-реклами з 24 сучасних LED-екранів.
2011
«РТМ-Україна» анонсує розвиток нового аутдор-формату — європейського middle. Конструкції 2х3 м з внутрішнім підсвічуванням, сюжети в них прокручуються (скролл-системи). Вони гармонійно вписуються в міське середовище і супроводжуються сателітами у вигляді лінійки вуличних меблів. Група Компаній вже налагодила серійне виробництво скролiв (scrolling billboards) в Україні на базі імпортних комплектуючих.
2010
Завершено 2-річний проект з оснащення центральних вулиць Одеси сучасними функціональними і стильними вуличними меблями. В рамках проекту встановлено нові зупинки міського транспорту, лави та ліхтарі в парках, міський годинник, сіті-лайти та скроли.
2009
Частка рекламних площин «РТМ-Україна» серед загальної кількості рекламних носіїв зросла до 8 %. Компанія є 3-м оператором зовнішньої реклами країни за кількістю інвентарю і найбільшим національним оператором.
2008
«РТМ-Україна» розширює свою присутність на півдні країни, ставши акціонером однієї з провідних компаній в Одесі — РА «Сіті» — і додавши до своєї адресної програми 325 площин сіті-формату і 58 бек-лайтів.
Старт проекту установки міських вуличних меблів в Одесі став початком розвитку нового напрямку діяльності «РТМ-Україна» — реалізація комплексних проектів благоустрою міст.
2007
Лютий 2007. Купівлею активів оператора ТОВ «Рекламне агентство «Емсі Груп» «РТМ-Україна» збільшує кількість своїх рекламних поверхонь і займає 3-е місце на ринку зовнішньої реклами України.

Листопад 2007. Компанія збільшила мережу носіїв в Чернігівському регіоні шляхом купівлі локального оператора компанії "Реклама та Друк".
2006
«РТМ-Україна» розширює свою присутність у Донецьку шляхом купівлі мережі локального оператора «Укрспецреклама»; у Харкові — компанії «Крафт», у Миколаєві – компанії «Сігма Спорт Інвест».
2005
Створена компанія «Аутдор Україна» для реалізації нового для ринку проекту — покриття головних автомобільних магістралей мережею рекламних арок великого формату. «Аутдор Україна» експлуатує 77 конструкцій «Арка», що несуть 154 рекламні площини 3х18 м.
2004
Запущено новий за ідеологією і форматом проект — мережа тролів 1х5 м, яка покрила Київ понад 1200-ми площин. Для реалізації проекту в Групі "РТМ-Україна" створена дочірня компанія «Аутдор-Альянс», яка стає оператором № 1 у сегменті реклами на тролах.
2003
"РТМ-Україна" розширює свою мережу новим середнім міським форматом, встановивши у Києві, Миколаєві та Харкові мережу сучасних пілонів 1,5х3 м.
Реалізовано амбітний і ризикований проект, успішність якого перевершила всі очікування: встановлена лінійка щитів 8х4 м на трасі Київ-Бориспіль.
2002
Розпочата активна кампанія по збільшенню власної мережі "РТМ-Україна" шляхом придбання активів діючих операторів зовнішньої реклами.
2001
Лютий 2001 р. — створення ТОВ "РТМ-Україна", головної компанії майбутньої Групи. Розпочато проект встановлення рекламних конструкцій на залізничних вокзалах країни.

Восени 2001 р. «РТМ-Україна» встановила в Києві першу кілька щитів 3х6 м, що стало початком будівництва компанією власної всеукраїнської рекламної мережі.
Зворотний зв'язок