14.03.2017
Рекламна весна в Аеропорту «Київ» (Жуляни)

Кілька кампаній, що зайшли в Термінали «А» та «В».
Для нашого Клієнта, агенції RK UKRAINE, ми запропонували нестандартне розміщення в Терміналі Бізнес-авіації Аеропорту «КИЇВ». Реклама елітного житлового комплексу Signature ненав'язливо, проте елегантно й помітно, зустрічає VIP-пасажирів при вході до внутрішніх залів Терміналу, де вони очікують на виліт з private jets.
Всередині невеличких лаунж-зон Терміналу «В» пасажири знайдуть кілька рекламних журналів з цікавою та корисною інформацією про авіаподорожі і не тільки. На плазмових моніторах рекламні відео чергуються із гарними панорамними пейзажами. Інший елітний житловий комплекс — SkyLine — звертає увагу на свою пропозицію із рекламного пано та відеомоніторів у лаунж-зонах.
Щодо аутдор-реклами, то вона настільки є органічною для всього ареалу Аеропорту, що навіть великі формати візуально сприймаються легкими й стильними. Традиційно рекламні площини «РТМ-Україна» в Аеропорті «КИЇВ» обирають автомобільні бренди, девелопери і компанії, що пропонують послуги підтримки в авіаперевезеннях.
Авіакомпанія Bravo Airways у партнерстві із туристичним оператором TPG анонсували надзвичайно цікавий літній сезон чартерних рейсів з Аеропорту «КИЇВ» (Жуляни). Пасажири зможуть дізнатися про всі умови і напрямки не лише із сайтів компаній чи з новин, а просто в Аеропорту. Ці 2 партнери зробили, на наш погляд, якісну нативну рекламу, що супроводжуватиме пасажирів протягом їх маршруту Аеропортом. Однак докладніше про брендінг скажемо пізніше, наразі лише покажемо авто, що буде розігране серед пасажирів чартерів: воно вже встановлене в Терміналі «А» Аеропорту «КИЇВ».